درویش: نگرانی بعضی ها این است که پرسپولیس به آسیا نرود

وی ادامه داد: اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران مشکلی ندارند. این تیم ایران پرسپولیس است. این یک نعمت برای ایران است. اگر مردم چیزی می گویند و دوست دارند هواداران را ناراحت کنند و آنها را دیوانه کنند، باید بروید و دلیل آن را از آنها بپرسید.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال و ایجاد مشکل از سوی آن منطقه برای اخذ مجوز AFC، گفت: فقط یکی از مواردی که خیلی داغ مطرح شد، حل تکلیف باشگاه بود. وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال. روش‌های خوبی را هم پیشنهاد کردند و قرار شد ظرف دو سه روز آینده از طریق نهادهای ذی‌ربط و بالاتر این مسائل حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به صحبت خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مشکل اخذ مجوز را تکذیب می کند، گفت: این که انجام نمی شود فقط شایعه است. دو چیز وجود دارد؛ این یکی از کارهایی است که من و همکارانم به عنوان باشگاه پرسپولیس باید انجام دهیم و حل کنیم و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام داده ایم. خداوند متعال هم کمک کرده و مشکلات مربوط به این بخش را حل کرده ایم، اما یکسری مشکلات از جمله مشکلات سخت افزاری وجود دارد که دیگر نه در اختیار باشگاه است و نه دست من. ما در حال پیگیری هستیم اما این یکی از مسائل سطح بالاست.

بالاخره درویش تاکید کرد: ورزشگاه آزادی یکی از همین موارد است. البته در این بخش گروه آزادی و شرکت توسعه تمام تلاش خود را کرده اند و در حال اقدام هستند یا مثلاً موضوع مالکیت باشگاه دست ما نیست اما در این مورد وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی نیز ظرف دو سال روی او کار می کنند تا سه روز آینده این مشکل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید