پرسپولیس برای اینکه لوکادیا شب چمدان هایش را نبندد و ناگهان به فرودگاه نرود…

پرسپولیس برای اینکه لوکادیا شب چمدان هایش را نبندد و ناگهان به فرودگاه نرود…

پرسپولیس برای بازگشت یورگن لوکادیا چراغ سبز نشان داده و معلوم می شود داستان های عاشقانه این بازیکن برای پرسپولیسی ها بی دلیل نبوده است!

تیم های ایرانی هر بار به سراغ گزینه های خارجی می روند، مخاطبان خود را به حد نهایی می رسانند! چرا که هر کدام از این خریدها خاطرات تلخی را به جا می گذارد. برای لوکادیا خاطره ای که برای او ثبت شد، خروج ناگهانی این بازیکن از ایران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش بود.

لوکادیا به دلایل حرفه ای و رعایت نکردن اصول باشگاه پرسپولیس را ترک کرد اما این مهاجم که در تیم یحیی گل محمدی خوش درخشید در خارج از ایران موفقیت چندانی کسب نکرد. حضور او در لیگ چین برای لوکا اتفاق مهمی محسوب نمی شود. در هر صورت از آنجایی که پرسپولیس به یک مهاجم نیاز دارد، بازگشت یورگن لوکادیا می تواند مشکلات این تیم را حل کند و شهاب زاهدی در نوک حمله تنها نخواهد بود اما به نظر می رسد این بار باید یک معامله دقیق و درست انجام شود. بین پرسپولیس و لوکادیا بخور!

اولین چیزی که به ذهن هر مدیری می‌رسد این است که در قراردادی که با لوکادیا و مدیر برنامه‌هایش منعقد می‌شود، باید مبلغ معقولی در نظر گرفته شود. مهمتر از همه این است که پرداخت این پول در حد توان باشگاه نیست. دوم بحث تعهد لوکادیا به باشگاه پرسپولیس است که انتظار می رود بیش از همیشه متعهد باشد. ترک تیم به هر دلیل یا بهانه ای نباید از قبل برنامه ریزی شده باشد. این حرکت شایسته یک بازیکن حرفه ای نیست. البته بازیکنی مثل لوکادیا که برای حضور در فوتبال ایران هدفی جز پول و درآمدزایی دنبال نمی کند، اشکالی ندارد. او حرفه ای است و انتظار رفتار و پرداخت حرفه ای از باشگاه دارد.

اینجا باشگاه پرسپولیس باید ببیند چقدر با خودش دارد. لوکادیا بازیکنی است که باشگاه او به دلیل نقض قرارداد توسط کمیته حل اختلاف فیفا 324 هزار دلار جریمه شده است. باشگاه می تواند از این ضعف بزرگ استفاده کند و با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب او را برای نیم فصل دوم به ایران بیاورد و این بار بهانه ای به او که بلد است شبانه چمدان هایش را ببندد و به فرودگاه برود، ندهد!