پرسپولیس از نبود این ستاره گلایه دارد

پرسپولیس از نبود این ستاره گلایه دارد

پرسپولیس در روزی که باید پیروز می شد حملات زیادی کرد اما ضد حملات الدحیلی نفس پرسپولیس را بند آورد و جدا از 2 گلی که این تیم در ضدحملات به ثمر رساند، چندین بار با بیرانوند تک به تک شد و اگر اعتماد به نفس و قدرت بیرانوند نبود، قرمزها گل های بیشتری زدند.

شکی نیست که کنعانی زادگان و گلسیانی از بهترین مدافعان امروز بازار فوتبال ایران هستند. اما از اولین دیداری که پرسپولیس در غیاب مرتضی پورعلیگنجی پس از مصدومیت انجام داد، گفتیم که فرم فنی بازی و عملکرد این دو مدافع میانی به هم نمی خورد و این دو نفر نمی توانند در کنار هم زوج قدرتمندی را تشکیل دهند.

اینجاست که پرسپولیس ارزش یک مدافع میانی باتجربه و بسیار باهوش به نام مرتضی پورعلیگنجی را احساس می کند. پورعلی گنجی در کنار کنعانی زادگان در تیم ملی و پورعلی گنجی در کنار گلسیانی در پرسپولیس نشان دادند که او رهبر واقعی خط دفاعی است و با قدرت او بود که کنعانی و گلسیانی بهترین و بی عیب و نقص خود را در پرسپولیس و تیم ملی.

حالا در غیاب پورعلیگنجی می بینیم که این خط با وجود 2 ستاره درجه یک، تبدیل به پاشنه آشیل پرسپولیس در بازی با الدحیل خواهد شد و همانطور که یحیی گل محمدی اذعان داشت، پرسپولیس از فضای بین دو تیم استفاده خواهد کرد. 2 دفاع میانی و او پشت سر آنها بسیار متضرر شد و به همین دلیل صعود خود را از دست داد. پرسپولیسی ها از حضور پورعلیگنجی در شب خبر دادند که او با عصا از کنار زمین بازی را تماشا می کرد.