پرسپولیس از نکونام، سامره و حسینی شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از سرمربی، سرمربی و بازیکن استقلال شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


تناسب اندام پرسپولیساز سرمربی، سرپرست و بازیکن تیم شکایت کنید استقلالارائه فدراسیون فوتبال من آن را انجام خواهم داد.

با در نظر گرفتن تمامی اتفاقات و مسائل مطرح شده، این باشگاه شکایات متعددی را در رابطه با دربی به مراجع مربوطه خواهد داشت.

اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال خواهد بود که در نشست خبری پیش از بازی اظهارات کذب و عمدی را مطرح کرد که ظاهراً برای تحت فشار قرار دادن تیم داوری و تاثیرگذاری بر تصمیمات آن ها بوده است که در بازی در ساعت 24 رخ داد. راه غیرممکن. پوشش اتفاق افتاد.

شکایت بعدی از علی سامره، سرمربی استقلال است که پس از بازی برای چندمین بار رفتار نامناسب و غیرحرفه ای خود مبنی بر استفاده از الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس و اظهارات کذب را که مصداق نشر اکاذیب است، تکرار کرد. این نوع گفتمان شاید با شخصیت او و تیم کاری استقلال همخوانی داشته باشد اما مشخص است که مناسب فضای فوتبال نیست و به هیچ وجه شایسته پرسپولیس نیست.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی کاپیتان آن باشگاه به دلیل اظهارات کذب، غیرحرفه ای و کذب در مورد باشگاه پرسپولیس و طرح ادعاهایی در مورد روند داوری شکایت می کند که از قضا فدراسیون فوتبال و ارکان آن را نیز زیر سوال می برد.

باشگاه پرسپولیس نیز نسبت به ارائه جانبدارانه گزارشگر مسابقه شکایت و اعتراض خود را مطرح کرد. روند گزارش بازی به گونه‌ای بود که اتاق VAR به فرمان او گوش می‌داد و در برخی صحنه‌های هوادار استقلال درخواست بررسی ویدیویی می‌شد. عمومی محسوب می شود.



آیا این خبر مفید بود؟