پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد

محمود کلهر معتقد است در فوتبال این کشور جوانان با استعدادی داریم که می توانند در تیم های بزرگ بدرخشند. وی با بیان این مطلب ادامه داد: به عنوان مثال می توان به محمد عمری 22 ساله اشاره کرد که در 2 بازی اخیر 3 گل به ثمر رسانده تا ثابت کند استعداد زیادی دارد. یورگن لوکادیا در 11 هفته ابتدایی لیگ اگر اشتباه نکنم در 9 بازی 6 گل به ثمر رساند اما عمری در دو هفته اخیر که اجازه بازی رو به جلو و در خط حمله را پیدا کرد موفق شد 3 گل به ثمر برساند. بنابراین واضح است که اگر به جوانان خود اعتماد کنیم می توانیم به نتایج خوبی برسیم.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس در آخرین بازی خود مقابل نساجی مازندران با کیفیتی بازی کرد و نشان داد که شایسته قهرمانی است. همه بازیکنان وظایف تاکتیکی خود را به خوبی انجام دادند و به همین دلیل موفق شدند با 5 گل نساجی مازندران را شکست دهند. یادتان باشد همین تیم نساجی مازندران تیم های بزرگی مثل گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان را شکست داد و در این فصل با حمید مطهری نتایج خوبی گرفت اما نتوانست آن نمایش های خوب را مقابل پرسپولیس تکرار کند.

وی در خصوص درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی نیز گفت: برخی اتفاقات در زمین فوتبال طبیعی است. فوتبال علاوه بر فشار خون بالا و ضربان قلب، ورزشی پر تاثیر است. بازیکنان تحت فشار هستند و ممکن است در مقطعی عصبانی شوند و کارت زرد یا قرمز بگیرند. بنابراین نباید زیاد روی این سوال بمانیم و باید بدانیم که چنین جلساتی در فوتبال وجود دارد. این دو رقیب حتما پشیمان شده اند و فردا که در کمیسیون انضباطی فدراسیون قرار می گیرند آرایش می کنند و همدیگر را می بوسند. طبیعت ورزش و فوتبال همین است و امیدوارم چیز زیادی به این داستان اضافه نکنید.

وی در خصوص بازی پرسپولیس با تیم وان پارس در جام حذفی نیز اظهار کرد: فکر می کنم شاید یحیی گل محمدی در این دیدار به چند نفر از بازیکنان اصلی استراحت دهد و بازیکنانی را که کمتر بازی کرده اند را به میدان بفرستد. اگرچه در جام حذفی نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت اما به نظر من شانس اصلی قهرمانی در این رقابت ها پرسپولیس است. یحیی گل محمدی امسال همه جام ها را می خواهد و به همین دلیل تیم خوبی تشکیل داده است.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مقابل نساجی مازندران برد شیرین و خوبی داشت اما با این حال فکر می کنم پرسپولیس به یک متخصص و یک مهاجم شش امتیازی نیاز دارد. یورگن لوکادیا ایران را ترک کرده است و شیخ دیابه به دلیل سنش اغلب مصدوم می شود و شاید نتواند به عنوان یک مهاجم همیشه آماده به پرسپولیس کمک کند. پرسپولیس باید یک مهاجم خوب بخرد و امیدوارم در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن مناسبی برای تقویت خط حمله پیدا کند. اگرچه محمد عمری نیز ثابت کرده که هافبکی است که باکس را می شناسد و بی رحم است.

دیدگاهتان را بنویسید