پرسپولیس منظره درخشان استقلال را به تصویر می کشد!

پرسپولیس منظره درخشان استقلال را به تصویر می کشد!

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در بحث جذب سرمربی و غیبت استقلال در فصل نقل و انتقالات به شدت نگران این تیم و هوادارانش از ناامنی این تیم بود.

آیا شنیده اید که موضوع جذب الکساندر نوری مرده است؟

من واقعا از این موضوع ناراحتم! هواداران به همان اندازه ناراحت هستند. چیزی که بیش از همه ما را نگران می کند این است که کارکنان باشگاه علنی با مردم صحبت نمی کنند. بیشتر این بدبختی مربوط به اتفاقات باشگاه پرسپولیس است.

تو چی میگفتی

چرا که بعد از قهرمانی استقلال هر روز به باشگاه رقیب خبر می رسد که بازیکنان خوبی در لیگ برتر می گیرد یا با بازیکنان بدون قرارداد تمدید می کند. این باعث افزایش اضطراب طرفداران استقلال می شود. مردم نگرانند! این شرایط برای استقلالی که قهرمان شد اصلا خوب نیست. آیا این افراد کمتر از استقلال حمایت کردند که حالا باید این شرایط را تحمل کنند؟ چرا مدیران باشگاه حرف نمی زنند!

صحبت کنید و چه بگویید؟

اینکه بگویند چرا وقتی می دانستند مجیدی یکی دو ماه پیش نمی خواهد بماند، اقدامی نکردند؟ مدام از مدیران و اطرافیان باشگاه می شنویم که آقایان چراغ خاموش حرکت می کنند، با این وضعیت که شما با چراغ خاموش حرکت می کنید، به جز اینکه تیم در حال از بین رفتن است، با هواداران چه کردید. و استقلال؟ لطفا چراغ های خود را روشن کنید تا ببینید چه کار می کنید!

منظورت وضعیت نقل و انتقالات هست؟

و سرمربی انتخاب نشد و نقل و انتقالات بد بود! ما هنوز با هیچ کدام از بازیکنان قراردادمان را تمدید نکرده ایم! مردم از این مشکلات ناراحت هستند. هنوز بازیکنی تعیین نکردیم! هوادار نگران است. سرمربی روی آنتن است. یک روز می گویند نکونام، یک روز می گویند الکس نوری، اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی افتد.

راه حل در چنین مواقعی چیست؟

معمولا هر باشگاه بزرگی مثل استقلال باید کمیته فنی داشته باشد و در چنین مواقعی باید از پیشکسوتان استفاده کرد اما متاسفانه پیشکسوتان استقلال را در این مسائل قرار نمی دهند. دور هم جمع شدن و شام و ناهار که دور و بر پیشکسوت نمی رفت! باشگاهی که این همه پیشکسوت دارد این روزها باید کمیته فنی داشته باشد و در نبود سرمربی از آنها کمک بخواهد.

دغدغه اصلی شما در حال حاضر چیست؟

من نگرانم که با توجه به اینکه هیچکس سرمربی استقلال نمی شود، در نهایت هدایت این تیم را به فردی بسپاریم که به اندازه استقلال نیست. مربیان خوب لیگ برتری که یکی یکی قراردادشان را تمدید می کنند یا به تیم جدیدی می روند.

شنیده اید که می گویند شاید مبلغ درخواستی الکس نوری بیشتر از توان مالی باشگاه باشد؟

به خاطر خدا اگر مشکل عدم آمدن نوری مشکل مالی است، در همان مدت بسیاری از هواداران متمول استقلال با من و سایر دوستان تماس گرفتند و گفتند که مشکلی برای کمک به استقلال و پرداخت حقوق مربی جدید ندارند. اگر همین افراد دور هم جمع شوند، حداقل 5 میلیون دلار می توان به مربی بعدی پرداخت، اما متاسفانه نمی دانیم وضعیت چگونه است! مشکل چیه؟ چون آقایان شفاف سازی نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید