پرسپولیس هم مهاجم آرژانتینی را هدف قرار داده است

پس از جدایی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر از ترکیب پرسپولیس، یحیی گل محمدی در فصول اخیر با استفاده از شهاب زاهدی و نبیل باهویی هرگز نتوانست شرایط خوبی را برای هجومی پرسپولیس ایجاد کند. بر این اساس اگر قرار بود همکاری گل محمدی با پرسپولیس ادامه پیدا کند، باید یک مهاجم خارجی شش دان به این تیم اضافه می شد.

منابع آگاه و آگاه نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این باره خبر می دهند که ظاهراً از طریق آژانس نقل و انتقالاتی که گوستاو بلانکو، مهاجم آرژانتینی تیم استقلال، دیگر مهاجم آرژانتینی را با شرایطی متفاوت از بلانکو به ایران و رقیب تیم پرسپولیس آورده است. دور نقل و انتقالات تیم پرسپولیس آماده است.

گفته می شود این بازیکن یک فوتبالیست کوچک، دریبل زن و تکنیکی با ویژگی های فوتبالیست های آمریکای جنوبی است که شرایطی کاملا متفاوت با مهاجم آرژانتینی بلند قد تیم استقلال خواهد داشت. طبق اخبار رسیده این بازیکن در غیاب سرمربی جدید پس از تایید یکی دو نفر از مسئولان فوتبال پرسپولیس برای عقد قرارداد راهی تهران می شود.

باید توجه داشت؛ ظاهرا این فوتبالیست آرژانتینی هم اکنون در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به سر می برد و تجربه فوتبال در منطقه خاورمیانه را در کارنامه فوتبالی خود دارد.