پرسپولیس و یحیی سه امتیاز مس را فدای استقلال می کنند؟

پرسپولیس و یحیی سه امتیاز مس را فدای استقلال می کنند؟

“بازی اول را فدای بازی بعدی نمی کنم”؛ این استراتژی یحیی گل محمدی در پنج فینال آینده تا پایان لیگ بیست و دوم خواهد بود.

پرسپولیس در شرایطی این هفته باید به مصاف مس کرمان برود که 10 بازیکن این تیم که اساسا جزو مهره های اصلی و تاثیرگذار این تیم هستند در صورت دریافت کارت زرد از کوپال نظمی در بازی بعدی در خطر باخت خواهند بود. این سوال از آن جهت حائز اهمیت است که بازی بعد از مس کرمان مقابل استقلال در دربی خواهد بود. مسابقه ای که به نوبه خود در هر شرایطی از اهمیت بالایی برخوردار است و این بار با توجه به اینکه هر دو تیم به سمت عنوان قهرمانی می روند اهمیت چندگانه ای دارد.

در اردوی پرسپولیس 10 بازیکن علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، وحید امیری، گئورگی گلسیانی، وحدت خانانف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی و محمد عمری حضور دارند که در صورت کارت زرد شدن در مسابقه محروم خواهند شد. مقابل مس کرمان

مشکلی که به نظر می رسد باعث شده تا یحیی گل محمدی به چند ستاره تیمش برای این بازی که مقابل حریف قعر جدولی خواهد بود استراحت دهد تا آنها را در صف دربی نگه دارد.

حتی در این شرایط ترکیبی از بازیکنان عمدتا نیمکت نشینی که می توانند مقابل مس به میدان بروند و در خطر اخراج نباشند مطرح شده است اما تمرین دو روز اخیر قرمزها با تدابیر تاکتیکی و فنی یحیی گل محمدی نشان می دهد. یک رویه متفاوت

سرمربی سرخ ها با بیان اینکه سه امتیاز دیدار مقابل مس کرمان نیز در مسیر قهرمانی بسیار مهم است و نمی خواهد با فروپاشی ناگهانی ترکیب تیمش شرایط پرخطری را در این دیدار پشت سر بگذارد، گفت: او از تغییرات در ترکیب استقبال نمی کند.

گل محمدی با اعتقاد به اینکه اعضای تیمش حداکثر تجربه را برای جلوگیری از دریافت کارتی که منجر به محرومیت می شود، دارند، قصد تغییر چندانی در ترکیب خود ندارد و با قدرت و ترکیبی هماهنگ تر مقابل مس کرمان ظاهر خواهد شد.

سرمربی و سایر اعضای کادر فنی همچنین به بازیکنان توصیه کرده اند که از موقعیت هایی که باعث می شود بدون دلیل کارت دریافت کنند دوری کنند و با حداکثر قدرت و تمرکز مقابل حریف حاضر شوند و نگران تنبیه نباشند. امتیازات این دیدار برای آنها مثل دربی است و این مهم در پنج هفته مانده به پایان فصل خواهد بود.

با این شرایط بعید به نظر می رسد پرسپولیس برای جدال با مس کرمان بیش از دو تغییر نسبت به بازی قبل داشته باشد و این بازیکنان با تمرکز و توانایی فنی خود به دنبال دفع محرومیت احتمالی دربی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید