پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه خرم آباد حذف می شود

ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794698

کاملی گفت: به دلیل عدم استقبال مردم، پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه خرم آباد حذف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کاملی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: با توجه به عدم استقبال مردمی از پروازهای مشهد مقدس با گذشت دو ماه از افتتاح پروازها آخرین پرواز روز پنجشنبه 8 دی ماه انجام می شود و سپس این مسیر لغو خواهد شد.”

وی افزود: در این زمینه اطلاعات کافی را ارائه کرده ایم به طوری که در قالب مصاحبه و خبر از صداوسیما اطلاع رسانی شده و حتی مکانی برای فروش اینترنتی بلیت وجود دارد.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: قیمت فروش بلیت مشهد مقدس و بالعکس یکسان یا معمولاً کمتر از قیمت فروش بلیط هواپیما کرمانشاه به مشهد مقدس بوده و عواملی مانند فاصله فرودگاه از شهر باعث شده است. عدم کاهش استقبال عمومی؛ مهم ترین مشکل عدم استقبال مردم از این پروازها بود.

وی افزود: برای این پروژه سرمایه گذار و قولنامه ای داشتیم که به دلیل عدم استقبال مسافر گفت که در این دو ماه نزدیک به 4 میلیارد ریال ضرر کرده است.

کاملی گفت: طی این دو ماه شاهد 19 پرواز در هفته دو بار در فرودگاه هرم آباد در روزهای یکشنبه و پنج شنبه بودیم. متأسفانه ناوگان بزرگی نداریم و شرکت ها محدود هستند که از طریق نظرسنجی از مردم بخواهند روزهای پرواز خود را انتخاب کنند تا بتوانیم مسافران بیشتری جذب کنیم، در واقع این شرکت ها برنامه های مشخصی برای هواپیماهای خود دارند که این شناورها چه مسیرهایی دارند. . باید بگذرد.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: ساخت پرواز مشهد مقدس 2 تا 3 ماه طول کشید و با اداراتی مانند فرودگاه مهرآباد و تاتا هماهنگی های زیادی برای اجرای این دو پرواز در استان داشتیم اما به دلیل عدم استقبال مردم علیرغم اصرار ما سرمایه گذار دست از کار کشید، از طرفی ایرلاین ها به عنوان سامانه اعلام کردند که به دلیل کمبود مسافر پرواز چارتر نمی کنند زیرا نمی خواهند آسیبی ببینند.

وی گفت: امیدواریم در این هفته بتوانند هزینه های چارتر را به نحوی تامین کنند چرا که فرودگاه تنها وظیفه آماده سازی زیرساخت ها را دارد و تنها به دلیل رونق فرودگاه ها تمایل به پروازهای چارتر به فرودگاه دارد. که یا مستلزم منشورهای «و جذب سرمایه گذار به شهر و یا داشتن قدرت سیاسی برای انجام این کار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید