پرواز خرم آباد – مشهد مجددا راه اندازی می شود


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838498

فلاحوند گفت: در پی تلاش خود در تلاش هستیم تا پروازهای خرم آباد به مشهد و برگشت را از سر بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسکندر فلاحوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: جشنواره ملی فرهنگی اقوام از هجدهم آغاز شد و تا 22 اردیبهشت ادامه داشت. این جشنواره در بخش ها و محورهای متعددی از جمله نشست های تخصصی لرستان پژوهی و ارائه لرستان به صورت علمی و مورد تایید دانشگاه لرستان برگزار می شود. در این نمایشگاه غرفه هایی با محوریت دفاع مقدس و جنگ 8 ساله نیز به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: این جشنواره تنها جشنواره ای است که تمامی 31 استان کشور در آن حضور داشتند، در حالی که حتی جشنواره های بین المللی که در تهران برگزار می شود، هر 31 استان حضور نداشتند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت معدن، جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی، میراث فرهنگی و … در قالب نمایشگاه سرمایه گذاری کار کردند و تلاش کردیم تا با برندسازی محور غرب، استان های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان را در یک سمت نمایشگاه قرار داده تا انشاالله بتوانیم به عنوان یک برند نماینده استان های غربی باشیم.

وی افزود: در این جشنواره از 31 نفر از روسای انجمن های صنفی و صنفی دفاتر خدمات گردشگری کشور به همراه چارترهایی که می توانند هواپیما اجاره کرده و تعداد پروازها را در لرستان افزایش دهند دعوت کرده ایم تا بتوانیم پروازها را از سر بگیریم. از خرم آباد به مشهد مقدس و برگشت به استان.

فلاحوند گفت: در جلسه ای که با روسای انجمن های صنفی و صنفی داشتیم مقرر شد پنج نفر از این مدیران به نمایندگی از شرکت دارای دفتر (در سراسر کشور) باشند که تمامی تورهای داخلی و خارجی قصد دارند سفر به ایران، استان لرستان و این یکی از بزرگترین دستاوردهای این جشنواره بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: خوشبختانه بر اساس آگهی های تبلیغاتی رادیویی از تمامی استان ها بیش از 5 هزار بازدیدکننده در روز اول جشنواره (19 اردیبهشت)، حدود 11 هزار بازدیدکننده در روز دوم و روز گذشته به صورت تصادفی. در جشنواره بیشتر در روز هرم آباد بیش از 23 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.

وی افزود: کلیه کارکنانی که به این جشنواره دعوت شده و در آن شرکت کرده بودند به صورت رایگان توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان جابجا، اسکان و پذیرش شدند. بازدید از این جشنواره و نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

فلاحوند بیان کرد: هدف از برگزاری هر جشنواره این است که استان میزبان بتواند قابلیت ها و پتانسیل های خود را به سایر استان ها نشان دهد. خوشبختانه استان لرستان در این فصل زیبای سال از بهترین آب و هوا و طبیعت برخوردار است، همچنین با توجه به بازدیدهایی که از نقاط مختلف و جاذبه های طبیعی و گردشگری سراسر استان، مشخص شد استان لرستان و به ویژه شهرستان خرم آباد دارای بسیاری از جاذبه ها و ظرفیت هایی که می تواند یکی از مقاصد گردشگری کشور باشد، همین امر باعث می شود گردشگران زیادی از این نمایشگاه دیدن کنند. ، تورهای خود را به این استان بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید