راه اندازی مجدد کارخانه فولاد صدر خرم آباد/ تامین مواد اولیه برای تولید


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: 30.08.1401
کد خبر: 1912676

ویسکرمی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه فولاد صدر خرم آباد گفت: مواد اولیه تولید در این کارخانه تامین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک در خصوص آخرین وضعیت کارخانه فولاد صدر خرم آباد گفت: یکی از واحدهای تولیدی که از سال 1395 تعطیل شده است، کارخانه فولاد صدر است.

وی افزود: البته بین پیمانکار و مالک اختلاف وجود داشت و موضوع حقوقی در حال بررسی است اما تلاش شده تا کارخانه راه اندازی مجدد شود.

نماینده مردم خرم آباد و دره چگانی در مجلس گفت: هم اکنون با پیگیری ها و اقدامات انجام شده بنا به گفته مالک مواد اولیه مورد نیاز این واحد تحویل و کوره برای انجام کار روشن شده است. ابتدا مرحله آزمایشی و پس از تولید آزمایشی و آزمایشی این واحد به طور رسمی کار خود را آغاز می کند.

وی گفت: تقاضای اصلی راه اندازی این واحد بود که بعد از پنج سال تعطیلی در شرف راه اندازی است و با شروع به کار 200 نفر مشغول به کار خواهند شد.

ویسکرمی با اشاره به بدهکاری این واحد به برخی دستگاه ها گفت: قرار شد بدهی این واحد به شرکت هایی مانند برق یا سایر دستگاه ها پس از تولید پرداخت شود و تا زمانی که این واحد به تولید برسد، دستگاه های جستجوگر اگر صبر کنید تا این واحد می تواند درآمدزایی کند و بدهی ها را پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید