افتتاح مجهزترین کارخانه تولید مواد اولیه غرب کشور در نهاوند


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886231

بزرگترین کارخانه تولید انواع فرآورده های دامی در نهاوند با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان همزمان با سفر هیئت دولت به استان همدان، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات حوزه کشاورزی به نهاوند سفر کرد..


در سفر وزیر جهاد کشاورزی به نهاوند، فاز دوم بزرگترین تولیدکننده انواع مواد اولیه دامی و طرح توسعه شرکت غله غرب افتتاح شد..


این واحد ظرفیت تولید 150 هزاران تن مواد اولیه در سال و با ایجاد اشتغال 400 مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد استثمار قرار گرفتند.


این طرح را سرمایه گذاری کنید 2 هزار میلیارد ریال و عملیات در سال جاری آغاز شد 97 آن آغاز شده.


ساداتی نژاد در این مراسم گفت: تا امروز 49 هزار میلیارد تومان بابت مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.


وی گفت: این روند ادامه دارد و مابقی مطالبات در هفته آینده با سرعت بیشتری پرداخت می شود.


وزیر جهاد کشاورزی افزود: تولید خوراک دام یکی از سیاست های حمایت از تولید است 19 درصد واردات در این حوزه کاهش یافته است.


شرکت بذر غرب نهاوند با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه تولید و توزیع خوراک و کنسانتره دام و طیور، شرکت بذر غرب نهاوند یکی از شرکت های پیشرو در صنعت دام و طیور در غرب کشور می باشد..


این شرکت با قدردانی از فناوری های روز و پیشرفت های نوین در صنعت فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان، یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین خطوط تولید و فرآوری کنسانتره های آماده و مکمل های ریز مغذی را برای گروه های مختلف حیوانات و حیوانات خانگی ساخته است. پرندگان و آبزیان استان همدان و شهرستان نهاوند.


شرکت بذر غرب نهاوند با تکیه بر دانش بومی و متخصصین تغذیه دام و طیور مجرب کشور و با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های روز به تولید و تولید ریمیکس های معدنی و ویتامین ها با غلظت های مختلف در استانداردهای بین المللی و بر اساس نیاز می پردازد.مناطق مختلف کشور دارای برای دستیابی به حداکثر راندمان تولید در مزارع دام، طیور و آبی کشور تلاش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید