پرونده اتباع غیرمجاز در یزد را بیابید


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879822

طالبی مدیرکل بازرسی استان یزد گفت: رسیدگی به پرونده اتباع غیرمجاز در یزد باید بومی سازی شده و توسط سازمان اطلاعات امنیت محلی با جدیت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام اکبر طالبی امروز در دیدار با سردار بهدانی فر فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: قوه قضائیه طی دو سه سال اخیر در خدمات رسانی به مردم پیشرفت خوبی داشته که این امر باعث ایجاد توقعات در بین مردم شده است. مردم.”

وی ادامه داد: از زمان تنظیم و ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه، تلاش قضات و کارکنان در قوه قضائیه و سازمان های مرتبط دوچندان شده و شاهد تحول چشمگیری در ارائه خدمات قضایی به قوه قضاییه بوده ایم. به ویژه در زمینه زیرساخت های الکترونیکی و کاهش تأخیرها «ما برای مشتری ارزش و احترام قائل هستیم.

مدیرکل دادگستری استان یزد با اشاره به ابلاغ سند تحول قضایی گفت: با ابلاغ این سند شاهد پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات قضایی و جایگاه سازمان بازرسی در این سند بوده ایم. در دو یا سه فصل حقوق عامه و ارتقای سلامت: «دولت به صورت تخصصی کار می کند، اما نهاد ناظر در 90 درصد سند تحول قوه قضائیه نقش دارد.

طالبی با اشاره به اظهارات برخی از مدیران جدید به قوه مجریه مبنی بر اینکه با ورود ناظرانی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات، رئیس قوه مجریه جرأت انجام کار را پیدا می کند، گفت: مجموعه ای از دستگاه های نظارتی در نظر دارند. برای دادن جرات به مدیر

وی افزود: دستگاه های نظارتی به مدیر کمک می کنند تا در انجام کار جرأت داشته باشد مانند تصمیماتی که به روسای برخی دستگاه های اجرایی در شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان ها ارائه می شود که رمز ادامه راه این مجری است. او همچنین به مرور زمان متوجه می شود که نظارت سازمان بازرسی واقعاً دستگاه را می خنداند و خللی در روند کار ایجاد نمی کند.

طالبی تاکید کرد: البته طبیعی است که در جاهایی که فساد و تخلف صورت می گیرد، بررسی کند نظام صورت می گیرد.

وی رویکرد اصلی بازرسی کل استان را پیشگیری از فساد ارزیابی کرد و افزود: تلاش ما نشان می دهد که نمونه آن برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و اخطار نامه و اخطارهای تلفنی در چند سال گذشته است که امسال. «این تا امروز ادامه دارد.

مدیرکل بازرسی استانداری یزد با اشاره به همکاری خوب دستگاه های اجرایی و دستگاه های نظارتی استان، یادآور شد: این تعامل و همکاری از قبل وجود داشت اما با حضور استاندار جوان و جدیت و خستگی ناپذیر ایشان. پیگیری تعامل بیشتر

وی تلاش پلیس برای برخورد با مفسدان و مجرمان را برشمرد و گفت: اصلاح و به روز رسانی محکومیت های کیفری انجام شده و برخورد قاطعانه با مفسدان و مجرمان در محاکم موجب افزایش انگیزه ماموران برای تبدیل شدن به نیروی انتظامی شده است.

طالبی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخورد قاطع پلیس با اتباع غیرمجاز گفت: وضعیت یزد با کل کشور متفاوت است و باید در سازمان اطلاعات امنیت و این موضوع بومی سازی شود. باید در دستگاه های امنیتی با جدیت بیشتری بررسی شود.» نگرانی های عمده ای در این زمینه وجود دارد، باید در سازمان اداری نیز پیگیری شود تا گام موثری برداشته شود.

وی در پایان تعامل دستگاه های نظارتی با پلیس را مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد: ضمن رعایت شأن و اقتدار پلیس، نظارت و بازرسی این مجموعه نیز برای حفظ ارزش ها ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید