پرونده استقلال؛ از دربی به دربی

پرونده استقلال؛  از دربی به دربی

نتیجه دیدار دیشب استقلال و صنعت نفت تعجبی نداشت و آبی ها هم همین نتیجه را مقابل میهمان خود گرفتند که بیشتر دیدارهای این فصل خود را با آن به پایان می برند.
شاگردان مجیدی دقیقاً یک هفته پس از شکست نزدیکترین رقیب علی منصور و تیمش، این تیم را از ورزشگاه آزادی اخراج کردند، بنابراین مهمترین دستاورد این دیدار حفظ فاصله 6 امتیازی با نزدیکترین دنبال کننده قبل از دربی است. .

اولین دربی فصل بین سرخابی های صوفیه در هفته هشتم برگزار شد و بدون گل به پایان رسید. بازی روزگار در لیگ بیست و یکم پس از آن کاملا آبی پوش شد و ماشین امتیازآور استقلال بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد و بسیاری از رکوردهای لیگ را جابجا کرد.

شاگردان مجیدی که در حال حاضر با 22 هفته شکست ناپذیری رکورددار طولانی ترین روند شکست ناپذیری در فوتبال ایران هستند، در 14 بازی نیم فصل اول تا دوم، 12 برد و 2 تساوی با مجموع 38 امتیاز از 42 امتیاز ثبت کردند. در حساب شما اعتبار داده شده است. یعنی شما 90.5 درصد امتیاز را کسب می کنید که می تواند رکورد جالبی محسوب شود.

در این 14 بازی استقلال تنها در 2 بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم در هفته سیزدهم با نتیجه یک بر یک و نساج در هفته بیستم با نتیجه بدون گل متوقف شد و در 12 بازی مقابل پیکان، سپاهان، شهر هودرو، فولاد و فولاد متوقف شد. مس به ترتیب رفسنجان، نفت ماسد سلیمان، هوادر، ذوب آهن، تراکتور، فجر سپاسی، گل گهر و صنعت نفت. آنها در این 14 بازی 22 گل زده اند، 5 گل دریافت کرده اند و 10 گل دریافت کرده اند.

برد 1-0 با 6 تکرار تکراری ترین نتیجه آنها در این 14 بازی است و به دنبال آن برد 3-0 با 3 تکرار دومین نتیجه تکراری آنهاست.

شاگردان مجیدی که در پایان هفته بیست و دوم با 54 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند، در هفته بیست و سوم لیگ برتر میهمان پرسپولیس هستند. این دیدار از ساعت 15:30 روز پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید