پرونده جنجالی «اتوبوس هوس» هنوز تمام نشده است/ آیا راز و فریب وکیل کنعانی جرم نیست؟!


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806957

به نظر می رسد با اعلام رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ابعاد دیگری در رسیدگی به پرونده اتوبوس تیم ملی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال شب گذشته پس از پایان بازی سوپرجام فوتبال ایران سرانجام پس از درگیری های فراوان تصمیم خود را در خصوص پرونده تخلف اخلاقی محمدحسین کنعانی زادگان اعلام کرد.

با این رای؛ مدافع پرحاشیه تیم ملی فوتبال ایران در حالی به محرومیت از حضور در دو دیدار بعدی پرشین اوزوس و پرداخت 100 میلیون تومان جریمه محکوم شده است در حالی که هنوز جای اعتراض به کنعانی ها وجود دارد.

البته تخلف اخلاقی این مدافع جنجالی به کمیته اخلاق محرز شد و فایل صوتی لو رفته را باید به محمدحسین کنعانی زادگان صادرکننده این حکم نسبت داد. اما در این میان چرا وکیل او در مصاحبه دروغین صحبت می کند؟!

حسین فرج پور پس از اولین جلسه با اعضای کمیسیون اخلاق، در مصاحبه ای مدعی شد که رای منتسب به موکلش توسط فردی مقیم خارج از کشور ساخته و منتشر شده که از وی نیز برای حضور در جلسه کمیته اخلاق دعوت شده است. حسین کنعانی زادگان وکیل محمد نیز گفت که این تهمت و آسیب روحی و روانی به کنعانی زادگان را تا انتها با جدیت پیگیری می کنیم و با حمایت قضات برجسته کمیته اخلاق از عاملان این تهمت شکایت خواهیم کرد.

در این بیانیه جدا از منبع انتشار فایل صوتی جنجالی به نام اتوبوس تیم ملی، چرا وکیل این بازیکن متوهم باید حقیقت و دروغ را کتمان کند؟! آیا وظیفه وکلا در همه حوزه های کاریشان جز این بود که قضات را به افشای تمام حقیقت و صدور حکم عادلانه راهنمایی کنند؟!

بنابراین می توان نتیجه گرفت که با توجه به عملکرد اخلاقی قضات و شخصیت قضات کمیته اخلاق، فرج پور گفت که حکم عادلانه ای صادر شده است که وکیل محمد، حسین کنعانی زادگان قصد کتمان واقعیت را داشته است. .

از طرفی قبل از اعلام حکم; شنیده ها حاکی از آن است که کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال قبل از دیدار تیم ملی مقابل عراق و امارات به این پرونده رای نداده اند چرا که محرومیت کنعانی ها راه را برای سیاه نمایی باز می کند!

شکی نیست که عده ای برای اخاذی یا چیزهای دیگر به سلبریتی ها روی می آورند، اما یک بازیکن در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران نباید ویژگی های اخلاقی استثنایی داشته باشد؟! اگر این جمله که سنگ دیگر به سنگ بند نبود درست باشد!

البته شاید بهتر بود دراگان اسکوچیچ با دعوت از محمد حسین کنعانی زادگان و بازی فیکس در دستور کار تغییراتی ایجاد می کرد. چرا که او همیشه خود را سرمربی اخلاق دانسته و به سرعت مهدی طارمی را برای یک چالش ساده از تیم ملی اخراج کرده است.

به نظر می رسد پرونده جنجالی افشای فایل های صوتی که به حاشیه سازی و رفتار تحقیرآمیز معروف است همچنان ادامه دارد و تنها با دو بازی محرومیت زدایی و یک حکم 100 میلیونی نمی توان آن را تکمیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید