آیا طلسم هوس ها در سرزمین دشمنان شکسته می شود؟


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842623

ساغلام تراکتور در آخرین دیدار فصل تلاش می کند تا جادوی ناکامی های خود را در میدان حریف بشکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، تراکتورسازی در این فصل عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانده و تا هفته گذشته نتوانسته در این دیدارها پیروز شود.

طبق آمار؛ صفر برد، 7 تساوی و 7 باخت در 14 بازی حاصل کار این تیم در میدان حریف است که میانگین ناامید کننده نیم امتیاز در هر بازی است!

همچنین تقسیم امتیازات نشان می دهد که خاله ها 7 امتیاز از 28 امتیاز خود را به عنوان مهمان به دست آورده اند که یک چهارم امتیاز تیم است.

با توجه به این آمار و جدول خارج از خانه لیگ بیست و یکم، تنها دو خط تیره مقابل تیم ها وجود دارد که یکی از آنها به تعداد بردهای تراکتورسازی کشیده شده است.

در این جدول تراکتور در رده پانزدهم و ماقبل آخر قرار دارد و تنها فایرسپاسی تیم سقوط کرده شیراز است که وضعیت بدتری نسبت به این تیم دارد.

در بررسی دیگری، تراکتورسازی با ست دوم خود که سفیدپوش است، 5 بازی خارج از خانه تنها با دو تساوی و سه شکست انجام داد.

در واقع عملکرد تیم پرشور محبوب در پوشیدن لباس مهمانی بسیار بدتر بود، به عبارتی تراکتور با لباس سفیدش در این فصل بدشانس بود!

حالا تنها امید تراکتوری ها بازی با نساجی است تا آن میله شکست را بشکنند و خط تیره پیروزی های خارج از خانه شان را پاک کنند.

جایی که تراکتورسازی آخرین دیدار فصل خود را مقابل حریف مازن برگزار می کند و البته با روندی رو به رشد با هدایت ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای خود به استقبال این دیدار خواهد رفت.

این تا زمانی است که ساگلام آخرین بازی خود در تراکتور را با یک برد در فصل گذشته به پایان رساند و این نکته امیدوارکننده دیگری برای تایتیانس است.

باید دید سرمربی ترکیه ای این بار در آخرین گام لیگ برتر پیروز می شود و مهمتر از آن طلسم نبردن یک فصل در میدان رقبا را خواهد شکست یا خیر؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید