پرونده چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان بسته شد


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918856

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: با معرفی برگزیدگان بخش مردمی، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا روشنی در گفت و گو با گلستان ما گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان با معرفی برترین های حوزه دولتی به کار خود پایان داد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان ادامه داد: با نظر هیئت داوران، محمد مهدیبندی در بخش فیلم موبایلی برگزیده شد و وحید کاریزان و فاطمه مرادی نیز در این بخش جوایزی را دریافت کردند.

روشنی تصریح کرد: در بخش عکاسی، هیئت داوران اثر سید مرتضی مسلمی عقیلی را به عنوان برگزیده این بخش انتخاب کردند و آثار میثم سامانی فر و محمدعلی کالاگر نیز به عنوان شایسته تقدیر اهدا شد.

وی افزود: علیرضا جهادی و طاها منوری به عنوان برگزیدگان مشترک در رشته پوستر و گرافیک انتخاب شدند و از آثار مریم پسسرالو و محمدامین مبارکیان نیز تجلیل شد.

این مسئول تصریح کرد: آثار برگزیده بخش مردمی به تهران و همچنین تیم های برگزیده رویداد تولید استان گلستان برای شرکت در رویدادی که 9 تا 11 بهمن ماه برگزار می شود به تهران اعزام می شوند.

روشنی تصریح کرد: رویداد تولید محتوای بسیج استان گلستان با استقبال خوب مردم مواجه شد و بیش از 150 اثر به دبیرخانه این رویداد و همچنین بخش های تخصصی نرم افزار موبایل، بازی های موبایلی و انیمیشن این رویداد با حضور 26 نفر رسید. تیم ها در حسینه آشاخان ثارالله برگزار شد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با حمایت مسئولان استانی در سال آینده این رویداد را با حضور تیم های بیشتری در سطح وسیع تری اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید