پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه در انتظار بودجه سفر ریاست جمهوری است


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892689

معصومه خوانسار گفت: در سفر ریاست جمهوری 30 میلیارد تومان برای ادامه پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم هر چه زودتر این اعتبار تخصیص یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه خوانسار در گفتگو با مرصاد نیوز اظهار داشت: پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه از سال 1385 آغاز شد و تا سال 1392 با اعتباری حدود دو میلیارد و هفتصد تومان به مرحله سفت کاری رسید.

مدیرکل کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار این پروژه متوقف شد تا اینکه در سال 98 با جذب پنج و نیم میلیارد تومان پیشرفت فیزیکی از 25 درصد به نزدیک به 60 درصد رسید.

وی گفت: دو سال از توقف آن به دلیل کمبود اعتبار می گذرد اما در سفر رئیس جمهور محترم 30 میلیارد تومان برای ادامه پروژه اختصاص یافت که امیدواریم هر چه زودتر تخصیص یابد و امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول دادند که این وام اعطا شود.

حنصار در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چقدر اعتبار این پروژه به طور کامل افتتاح می شود، گفت: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه راه و شهرسازی است، این پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان به اتمام می رسد.

وی خطاب به وزیر رهبری و درخواست بازدید از مناطق زلزله زده استان گفت: شش ساختمان فرهنگی در مناطق زلزله زده داریم که 4 باب آن نیاز به مقاوم سازی و دو باب بازسازی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید