پرچم رژیم صهیونیستی توسط مغرب زمین به آتش کشیده شد


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896465

مردم مراکش در اعتراض به آزار و اذیت جنسی زنان مراکشی توسط یک مقام صهیونیست پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های مغرب امروز (شنبه) گزارش دادند که ده ها تن از مردم این کشور در مقابل پارلمان مغرب به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

به گزارش رسانه ها، ده ها شهروند مراکشی علیه روابط با رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و «داوید گورین» سفیر رژیم صهیونیستی در رباط و «ناصر بوریطه» وزیر امور خارجه مراکش مقابل مجلس تجمع کردند. آن کشور

منابع مغربی اعلام کردند که این تظاهرات پس از آن برگزار شد که رسانه های یهودی از آزار جنسی زنان مغربی توسط یکی از مقامات دفتر روابط دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در رباط خبر دادند.

«امین عبدالحمید» از فعالان جبهه حمایت از فلسطین و مخالفان عادی سازی روابط در مغرب در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت: امروز در اعتراض به اقدامات مشمئز کننده در مقابل مجلس هستیم. رئیس دفتر ارتباطات اسرائیل در مغرب افزود: شرافت مراکش برای فروش و عادی سازی روابط نیست. [با اسرائیل] باید متوقف شود.”

شبکه صهیونیستی «کان» شامگاه دوشنبه گزارش داد که اتهامات آزار جنسی یک مقام صهیونیست علیه زنان مغرب زمین و آزار جنسی آنها مطرح شده است. اما این شبکه یهودی نامی از این مقام صهیونیستی نمی برد.

این شبکه یهودی در گزارش خود اعلام کرد: در صورت اثبات صحت این ادعاها یک اتفاق دیپلماتیک خطرناک در روابط حساس اسرائیل و مغرب زمین خواهد بود.

یک روز پس از انتشار این خبر و آغاز تحقیقات در وزارت امور خارجه اسرائیل، این کانال در کن گزارش داد که تل آویو از یک سال پیش از این اتهامات مطلع بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید