پرچم سفارت بریتانیا در کیف پایین آمد


ساعت: 23:56
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808231

منابع خبری از برداشته شدن پرچم انگلیس از بالای ساختمان سفارت انگلیس در کیف پس از تشدید تنش ها در مرزهای اوکراین خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روسیا الیوم، منابع خبری از پایین آمدن پرچم انگلیس از بالای ساختمان سفارت در کیف پایتخت اوکراین خبر دادند.

منابع گفتند که چراغ های سفارت انگلیس در کیف در حال حاضر خاموش است و هیچ محافظ یا نگهبانی در نزدیکی ساختمان سفارت دیده نمی شود.

ایالات متحده می گوید روسیه می تواند تا چهارشنبه با حمله موشکی و سایبری به اوکراین حمله کند.

در عین حال، این نگرانی وجود دارد که واشنگتن برای گرفتار شدن مسکو در جنگ غیرارادی و اعمال تحریم های شدید علیه روسیه، حمله ای ساختگی به اوکراین انجام دهد.

این در حالی است که وزرای خارجه روسیه و آمریکا روز شنبه با ادامه تنش های غرب علیه مسکو درباره اوکراین دیدار کردند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه گفت که با همتای روس خود سرگئی لاوروف برای گفتگو در مورد درگیری در اوکراین دیدار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بلینکن در گفت و گوی تلفنی با لاوروف بدون اشاره به تنش غرب محور علیه مسکو گفت که هنوز راه حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین وجود دارد!

وزیر امور خارجه افزود: واشنگتن از مسکو می خواهد که تنش ها را کاهش دهد و با حسن نیت در مذاکرات شرکت کند.

سرگئی لاوروف همچنین به شدت از ادعاهای غرب مبنی بر برنامه ریزی مسکو برای کودتای نظامی علیه اوکراین انتقاد کرد و این اتهامات را “کارزار تبلیغاتی غرب برای اهداف تحریک آمیز” خواند.

لاوروف همچنین به همتای آمریکایی خود گفت که واشنگتن و اتحادیه اروپا پیشنهادهای امنیتی روسیه را نادیده گرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید