پستچی ها فرا زمانی و مکانی هستند

زمان: 21:01
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774669

مدیرکل استان اردبیل از انتقال بیش از 9 میلیون مرسولات پستی در ایام تاج خبر داد و گفت: تحویل نامه ها کاری سخت و زیان آور است ، چراکه پستچیان در خارج از زمان و مکان برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جوادی شیخ احمد ، مدیرعامل پست اردبیل ، در 17 اکتبر ، روز جهانی پست ، در گفت و گو با سبلان ما ، ارائه اداره پست اردبیل در ایام تاج را تشریح کرد و گفت: ستاد بهداشت و پیشگیری تاج فعالیت های صندوق را تحریک می کند. خدمات پست استان ، زیرا اکثر شهروندان استان بیشتر خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می دهند و در نتیجه با افزایش فروشگاه های آنلاین و توسعه تجارت آنلاین ، تعداد و حجم بسته های خرید آنلاین نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، و بنابراین خدمات پستی استان با حجم عظیمی از بسته ها و اعتمادهای عمومی مواجه شد.

افزایش 20 درصدی اقلام پستی در سال جاری / بیش از 9 میلیون محموله پستی در طول تاج جابجا شد

وی با بیان اینکه قبل از تاج ، بیشتر اقلام شامل اقلام کاغذی بود ، گفت: در روزهای تاج گذاری و تمایل مردم به استفاده از خرید آنلاین ، اجناس مختلف توسط عوامل شرکت های پستی جابجا می شد و سپرده های مردم به خانه های آنها “

جوادی کار پرسنل شرکت پست در روزهای تاج را برابر با مدافعان سلامت عنوان می کند و می گوید: آنها در نیازهای مردم می درخشیدند. “

مدیرکل پست استان اردبیل در ادامه سخنان خود با ارائه آمار و داده های مربوط به فعالیت های این سرویس عمومی در روزهای تاج گذاری گفت: وی به طور متوسط ​​12000 قلم کالا جابجا کرد.

وی گفت: پردازش محموله های عمومی از پست اصلی استان اردبیل در سال گذشته حدود 10 هزار محموله در روز بوده است. این تعداد هزار و سیصد و چهل و یک محموله بود ، اما در سال 1400 با 20 درصد افزایش به 9 میلیون و هفت هزار و پانصد و سی و یک محموله رسید.

نیاز به تجهیز و به روزرسانی ناوگان پستی اردبیل

جوادی در بخشی دیگر از سخنان خود به حجم عملیات برچیدن و مبادله اداره پست اصلی اردبیل اشاره کرد و گفت: به منظور توزیع این حجم عملیات ، ناوگان حمل و نقل پست اصلی استان افزایش یافته و از نظر تعداد و ظرفیت خودرو توسعه یافته است.

وی از افزایش خطوط برون استانی خبر داد و گفت: راه اندازی خط مستقیم اردبیل به رشت و برگشت و همچنین افزایش تعداد خبرنگاران استان به 32 نفر در بخش دولتی و خصوصی از جمله اقدامات اداره پست اردبیل در روزهای اخیر است.

مدیرعامل پست اردبیل در پایان سخنان خود به چالش های پیش روی این سرویس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چالش های اصلی اداره پست اردبیل زیرساخت ها هستند ، زیرا تنوع خدمات و افزایش محموله ها مستلزم توسعه فضای کار است. و ماشین آلات “و استفاده از فناوری های جدید و ابزار و تجهیزات مکانیزه.

وی به نبود تجهیزات مدرن و فناوری های جدید به عنوان دغدغه اصلی اداره پست اصلی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت های لازم و استفاده از فناوری های جدید برای گسترش فضای کار و توسعه بسترهای تبادل در استان ضروری است. و شهرها

تجهیز و نوسازی محل کار یکی از دغدغه های کارگران پست استان در عصر فناوری است

جوادی عدم تخصیص بودجه و اعتبار توسط کارکنان استانی و کشوری برای تجهیزات و بازسازی مشاغل را از دیگر دغدغه های اداره پست اصلی استان اردبیل عنوان کرد و گفت: و نگرانی های کارکنان اداره پست اصلی استان اردبیل.

وی به خطرات و مشکلات نوشتن نامه اشاره کرد و گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم ، پیشنهاد می شود که کار نامه نویسی را کاری سخت و زیان آور بدانند ، زیرا کارکنان شرکت ملی پست در سرما و گرما و شرایط آب و هوایی شدید به ویژه در روزهای خاصی مانند کرونا ، که مستقیماً تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند ، آنها سعی می کنند آسایش را برای مردم فراهم کنند و این را می توان نوعی قدردانی از خدمات شرکت ملی پست ، به ویژه پستچی ها دانست.

انتهای پیام / ج

دیدگاهتان را بنویسید