تحویل ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت به پستچی‌ها

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست اعلام کرد:

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از تحویل 2000 دستگاه موتورسیکلت به توزیع کنندگان پست تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست وی در همایش سراسری مدیران شبکه های پستی کشور اعلام کرد: تا پایان امسال 2 هزار دستگاه موتورسیکلت جدید تحویل پستچی ها می شود و وارد چرخه توزیع پست می شود. همچنین جدای از خرید و تزریق 67 دستگاه کامیون و 50 دستگاه کامیونت، خرید کامیون به تعداد مورد نیاز در دستور کار قرار دارد.

زرگوش با بیان اینکه پستچیان سفیران پست جامعه هستند، گفت: برای ایجاد انگیزه و همراهی با همکاران توزیع کننده پست، 10 درصد سهم به مبلغ 70 میلیون ریال را به عنوان سود برای نوسازی حمل و نقل موتوری اختصاص داد. ناوگان به توزیع کنندگانی که در این مرحله حق تحویل موتورسیکلت را دارند. به صورت رایگان پرداخت شده است.»

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست بر لزوم افزایش ترافیک با ارزش افزوده، بهبود ارائه خدمات به مشتریان در راستای افزایش رضایت تاکید کرد و افزود: فرآیندهای پستی نیازمند مهندسی مجدد مستمر و ارائه خدمات مطلوب است. باید با سرعت و سهولت همراه باشد».

زرگوش با بیان اینکه خوشبختانه در پرداخت تسهیلات اجتماعی، بهبود معیشت کارکنان و پرداخت مشمولان به نقطه اوج رسیده ایم، گفت: با توجه به مدل درآمدی- هزینه ای شرکت ملی پست، دائماً نیازمند جذب ترافیک و بازارهای مالی جدید هستیم. “

وی ادامه داد: امسال شرکت پست یکی از معدود شرکت هایی است که کمترین تاخیر را در پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان داشته است چرا که پاداش مهر ماه بازنشستگان در آبان ماه پرداخت شد.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست، برای یکسان سازی و پرداخت همزمان حقوق کارکنان شرکت هایی مانند استان تهران، قرارداد استانی با پیمانکار جدید به مدت دو سال تجمیع و منعقد شد و مزایای شرکتی پرداخت شد. کارکنان هر استان پس از اتمام قرارداد با پیمانکار موجود به پیمانکار جدید منتقل شدند که امکان پذیر است و وی خواستار همکاری کلیه مدیران استان برای اطمینان از صحت و تایید به موقع وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان شرکت شد. .

زرگوش با بیان اینکه نرخ خدمات پستی تا حدودی منطقی شده است، گفت: با این حال هنوز تا رسیدن به سوددهی فاصله داریم و برای رسیدن به این هدف و شفاف سازی میزان مطالبات، نیاز به نتیجه گیری داریم. قرارداد و اجرای درآمد که امکان جمع آوری مبالغ را فراهم می کند. آنها وجود ندارند یا زمان می برند، باید از آنها اجتناب کرد.”

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به لزوم توسعه مراکز سورت و مبادله، تزریق تجهیزات، بهسازی و نوسازی برخی از دفاتر و مراکز پستی، از مدیران کل استان ها خواست تا به صورت مشترک دریافت وجوه از خرید دارایی های پستی را در نظر بگیرید.



آیا این خبر مفید بود؟