پست جنجالی اسکوچیچ علیه تاج و نبی!

پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی که زیر نظر کارلوس کی روش از صعود به مرحله حذفی بازماند و در گروه خود سوم شد، مهدی محمدنبی سرمربی تیم ملی و مارکار آقاجانیان دستیار کی روش درباره وضعیت تیم ملی در این مسابقات مربی اسکوچیچ گفت که سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس بوک منتشر کرده به آنها پاسخ داده است.

اسکوچیچ نتایج تیم ملی را شکست خورده خواند و در مطلبی که در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد به تاج و نبی حمله کرد.

متن سخنان اسکوچیچ به شرح زیر است:

“بر خلاف میل درونی ام باید پاسخ دهم.

جناب آقای نبی عزیز، واقعاً من دیگر قصد نداشتم با شما بحث کنم، اما نظرات اخیر شما در مورد دوران مسئولیت من باعث شد که این کار را انجام دهم. هر بار که علیه من چیزی می گویید، افتخار می کنم که در کنار شما هستم. نه شما (نبی) نه آقای تاج و نه آقای هراتی در تیم من نبودید. تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد. کاملا مشخص است که شما و همکارانتان با حرص و طمع و خودخواهی فوتبال ایران را نابود می کنید. و تنها نتیجه ای که تا الان گرفتی شکست بود.

امروز همه می دانند که افراد شما مدت ها پیش با بازیکنان و کمک مربی من (کارلوس کی روش) در ارتباط بودند و شما دلیل عدم اتحاد در تیم بودید. اکنون شکاف‌های بزرگ‌تری وجود دارد، زیرا شما با آوردن آنها به جام جهانی به برخی از بازیکنانی که از شما حمایت کردند جبران کرده‌اید و به همین دلیل مسن‌ترین تیم ملی را در مسابقات دارید.

لطفا از نام من برای توجیه بزرگترین باخت خود با دریافت 6 گل از انگلیس و شکست دادن آمریکا در حساس ترین بازی تاریخ جام جهانی برای ایران استفاده نکنید. در عوض، از جوایز، جوایز و اتومبیل هایی که برای شما به دست آورده ام لذت ببرید و از من برای این واقعیت تشکر کنید.

لطفاً مسئولیت تصمیم خود برای جذب مربی (کارلوس کی روش) را بپذیرید که برای سومین بار متوالی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی در مقدماتی جام جهانی برساند.

عذرخواهی از طرف من با داستان های ساختگی!

آقای نبی شما اعتماد به نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می دانم که نتایج من شما را آزار می دهد، کاملاً درک می کنم زیرا شما یک بازنده با اعتماد به نفس و تجربه زیاد هستید. »

پست جنجالی اسکوچیچ علیه تاج و نبی!

دیدگاهتان را بنویسید