واکنش نبی به دو دستی تیم ملی

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود را در اتریش به پایان رساند و دو بازی دوستانه انجام داد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر برخی بازیکنان به گوش می رسید اما حالا نایب رئیس اول فدراسیون این موضوع را تکذیب کرد و بر هماهنگی آنها تاکید کرد.

محمدمهدی نبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از اتریش گفت: اردوی 12 روزه را در وین اتریش به پایان رساندیم که بازیکنان صبح و عصر تمرین کردند و علاوه بر کی روش حریفان را آنالیز کردیم. در جلسات فنی، در اردو نظم خاصی داشت، از اخلاق و انضباط حرفه ای برخوردار بود و انگیزه لازم برای تمرین و مسابقه را داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه دیدند در دو دیدار تدارکاتی نتیجه خوبی گرفتیم، گفت: اروگوئه را که نایب قهرمان آمریکای جنوبی بود به راحتی شکست دادیم و مقابل قهرمان آفریقا نتیجه خوبی کسب کردیم.

واکنش نبی به دو دستی تیم ملی

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال یادآور شد: بازی دوم مقابل سنگال می توانست خیلی بهتر باشد اما تمرکز ضعیف تر بود اما با این وجود بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

نبی در واکنش به شایعه دو دستی بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش اظهار داشت: این موضوع اصلا صحت ندارد. شرایط فنی و نتیجه خوب تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی مشخص بود و تیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: اردوی منظمی در اتریش داشتیم و همبستگی بین بازیکنان وجود داشت. هدف رسانه ها از طرح این سوالات روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید