پشت سخنان دختر هاشمی رفسنجانی چیست؟!


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834284

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار مردم سالاری دینی در ایران، ده‌ها مرکز و مرکز در آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی ایجاد شد. مبارزه با جمهوری اسلامی ایران و نگذارند «اسلام ناب اسلامی» شکوفا شود و مردم جهان از استکبار جهانی خارج شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شیرازی در یادداشتی نوشت: یکی از روش های دشمنان در این حوزه، نفوذ در ذهن مسئولان بود. برای مؤثر بودن، گاهی پیش فرزندان خود می رفتند; برای تغییر محاسبات مسئول.

فائزه هاشمی چه به عنوان فرزند رئیس جمهور وقت و چه نماینده مجلس وقت و مدیرمسئول روزنامه زنان سوژه مناسبی برای انتخاب بود و برخی افراد تاثیرگذار در روزنامه وی به پل ارتباطی غربی ها تبدیل شدند. و فائز

فائزه اذعان می کند: مسعود بهنود مشاور من در روزنامه زنان بود. او مدتها قبل از انتشار این زن، آموزش سرمقاله انجام داد.

هاشمی رفسنجانی همچنین می گوید: در روزنامه او افرادی را دیدم که برای کار مناسب نیستند.

حضرت امام خامنه ای در 20 اسفند 1394 فرمودند: تأثیر آن تغییر این محاسبات در ذهن مسئولان است. آن وقت که نتیجه این شد که عقل و اراده مسئولان در دست دشمن است، دیگر نیازی نیست که دشمن بیاید و مستقیم دخالت کند. نه، رئیس دولت تصمیمی را که می خواهد می گیرد.

لااقل برای فائزه آن تاثیر کار کرد و خودش گفت: من ذاتا سریع و غیر قابل کنترل هستم. من معتقدم که باید حقیقت را بگویم، حتی اگر گزنده باشد.

طبیعی بود که یک قدم جلوتر برود و وارد گود بعدی شود:

1 من دوست دارم آقای ترامپ به دلیل فشارهایی که به ایران وارد می کند انتخاب شود و شاید بالاخره تغییرات سیاسی رخ دهد.

2. تنها راه بازگشت سپاه به پادگان، ماندن در لیست تحریم است. آنچه سپاه از جامعه ایران دریافت می کند منفی است و باید جلوی آن گرفته شود.

3. حضرت محمد مال حضرت خدیجه را تحریم کرد.

4. اگر امیرانتصام را مظلوم و نماد ظلم ببینیم، نمی توانیم امام حسین را در متن ظلم و نمادی شبیه آن مطرح کنیم.

هرکس به سخنان سران رژیم غاصب صهیونیستی و سران کاخ سفید و پنتاگون نگاه کند هرگز تفاوتی میان آنها و سخنان فائز نخواهد دید.

این یک سکه است. از سوی دیگر چرا این سخنان بیان می شود که می گوید:

1 مرکز صهیونیستی در اربیل عراق هدف سپاه پاسداران است.

2. انقلاب مردم غزه و کرانه باختری در اوج خود قرار دارد و باعث ترس، وحشت و نگرانی صهیونیست ها می شود.

3. در آستانه یوم الله و آغاز سال جدید، زمانی که تاج در آستانه فروپاشی است، لشکرکشی جهانی با شکوه علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت.

آیا فائزه هاشمی نمی فهمد که سخنان او معطوف به عظمت دین، پیامبر اسلام (ص) و امام حسین (ع) است؟

آیا فائز نمی داند که ترامپ قاتل سردار حاج قاسم سلیمانی است؟

آیا فائز نمی داند که ترامپ دشمن ملت ایران است؟

آیا فائز نمی داند که نظام مردم سالاری دینی با رای مردم ایران شکل گرفته است؟

آیا فائزه نمی داند که اگر سپاه نبود کشور وجود نداشت؟

آیا فائز نمی داند که امیرانتصام جاسوس بوده و بر بازرگان نفوذ کرده و می خواهد مجلس خبرگان را منحل کند؟

امام خمینی (ره) در 24 خرداد 1360 فرمودند: بحث طرح انحلال مجلس خبرگان که در دولت موقت طرح شد و بعد معلوم شد بر اساس امیرانتصام و این مسائل است.

بعد آقایان نزد ما آمدند. این همه آقایی که آقای بازرگان و رفقایش گفتند: ما قصد داریم این مجلس را منحل کنیم. گفتم: داری چیکار میکنی، خیلی میخوای این کارو بکنی! موضع شما در مورد انحلال مجلس چیست؟ بلند شو برو سر کار. وقتی دیدند مشکل شدید است، عقب نشینی کردند.

ارجمند ما ادامه دادم: می خواهم به شما بگویم آقایان هوشیار و هوشیار باشید! دشمنان شما پشت دروازه های تهران و ایران هستند. دشمنان ایران هم در این کشور هستند. آنها گروهی از دشمنان نیستند. (بعضى) از روى نادانى كار دشمن را انجام مى دهند.

حضرت امام خامنه ای در 28 مهر 1397 فرمودند: دشمنان عامل دارند. این غیر قابل انکار است. ملت ملت بزرگی است. این ملت خوبی است. اما در داخل ملت – مانند همه ملت های دیگر – مردم عجیب و غریب، سست اراده، مادی گرا و فریبنده هستند.

وی در 10 دسامبر 2016 گفت: «دشمن امروز آشکارا آمریکا، انگلیس، حاکمان بین‌المللی، صهیونیست‌ها و پیروان آنها هستند.

حالا دنباله هاشون زیاد مهم نیست، ارزش ذکر نداره. “

دشمن اصلی پشت پرده; هدف انقلاب، دین، ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی ایران است. عده ای فریب می خورند و روی صحنه زمین دشمن بازی می کنند و حرف او را تکرار می کنند.

معظم له در 7 اسفند 1396 فرمودند: امروز دشمنان زوایای زندگی من و شما ملت انقلابی را به دقت بررسی می کنند تا نقطه ضعفی پیدا کنند و از آنجا نفوذ کنند. این مناطق تحت نفوذ دشمن را شناسایی کنید. در مقابل آنها صف بکشید.

مرادمان در 27 دسامبر 2017 گفت: باید حدس بزنید دشمن می خواهد چه کند.

در آستانه روز قدس، دشمن به زبان فائز صحبت می کند که ذهن ها را به سمت مسائلی غیر از مبارزه با رژیم اشغالگر قدس سوق می دهد.

فرقی نمی کند فائزه بداند یا نه. او گامی برداشته است که خواسته های دشمن را برآورده می کند و وظیفه ماست که با نقشه دشمن مقابله کنیم و نگذاریم خواسته های دشمنان اسلام و ایران برآورده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید