انتقاد روزنامه همشهری از جنایات رهبر انقلاب/ هاشمی رفسنجانی و برخی از مدیران مجلس برخلاف نظر رهبری عمل کردند.

انتقاد روزنامه همشهری از جنایات رهبر انقلاب/ هاشمی رفسنجانی و برخی از مدیران مجلس برخلاف نظر رهبری عمل کردند.

روز جدید از دیدگاه نادرست افکار عمومی، دولت با داشتن اختیارات قهرآمیز مانند پلیس، نهادهای امنیتی و قضایی می تواند از حقوق خود دفاع کند و این مردم هستند که فاقد این ابزار هستند و نمی توانند در برابر ظلمی که بر آنها شده است دفاع کنند. .برای محافظت

هر روز صدها مطلب در مورد فرزندان رهبر کبیر انقلاب و اتهامات واهی به رهبر انقلاب در شبکه های مجازی دست به دست می شود و هیچکس نمی پرسد که چرا و هدف این مجلدات با محتوای نادرست چیست؟ منتشر شود؟

این در حالی است که حتی مخالفان و حتی دشمنان رهبری به وضوح سلامتی زندگی خصوصی معظم له و خانواده ایشان را تشخیص می دهند. در مورد عطاءالله مهاجرانی که از منتقدان جدی دولت محسوب می شود و با توجه به حضورش در خارج از کشور، نیازی به تمجید از نظام سیاسی ایران و رهبری آن ندارد، به ده ها دوربین و خبرنگاران گفت: من آیت الله خامنه ای را به خوبی می شناسم و می دانم که در کل زندگی اقتصادی او و خانواده اش یک لکه سیاه و حتی یک لکه خاکستری وجود ندارد.» یا «حسین یزدی» که از عوامل رژیم طاغوت بود و از رهبران فعال نظام به شمار می رفت. اپوزیسیون انقلاب اسلامی در خارج از کشور و در سال 1397 فرح پهلوی به پاس خدمات وی مراسم یادبودی را در رابطه با امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب برگزار کرد. در طهارت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و رهبری هیچ شکی نیست، ثابت نشده است که به آنها ضرری وارد می کند.

چرا علیرغم اینکه چنین سخنانی در خصوص رهبر انقلاب در فضای سیاسی و مجازی داخل و خارج منتشر می شود، افکار عمومی تحت تاثیر اخبار کذب و مسموم شبکه های خبری توییتر، اینستاگرام و… است. چگونه است که برخورد پلیس با زنی که موازین و شرع جامعه را زیر پا گذاشته است، ظلم تلقی می شود و این خبر در توییتر به یک «ترند» تبدیل می شود و هزاران دروغ در مورد فردی دوست و دشمن در مورد سلامتی منتشر می شود. اقتصادی، او و خانواده اش اعتراف می کنند، آیا این ظلم محسوب نمی شود؟

رهبری مسئول سیاست های کلان نظام است و به صراحت می توان گفت که هیچ سیاستی در نظام وجود ندارد که رهبری انقلاب کلان سیاسی تاکنون آن را ابلاغ نکرده باشد. چشم انداز 20 ساله، سیاست های کلان شورای انقلاب فرهنگی، سیاست های کلان آموزش عالی، آموزش و پرورش و حتی اخیرا سیاست های کلان تامین اجتماعی و ده ها سیاست کلان دیگر.

چرا علیرغم اینکه رهبری انقلاب به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند، تیر حمله به ضعف ها و کاستی های آنان به سوی آنان و افرادی است که خود در این مملکت در سال های نه چندان دور مسئول بودند. و با اجرای این سیاست های کلان تلاش نکردند کشور را در مسیر درست قرار دهند و امروز در جایگاه مدعی قرار گرفته و حرف هایشان توسط شبکه های دشمن تکرار می شود. آیا این ظلم آشکار دیگری به نظام نیست؟

نمی توان رفتار برخی از روسای مجلس را در دوره هایی فراموش کرد. در زمان حیات امام راحل مجلس می خواست مصوبه ای بگیرد. برخی از نمایندگان که نظر امام (ره) را در این مورد می دانستند به مرحوم هاشمی رفسنجانی گفتند که این مصوبه خلاف نظر امام (ره) است و می گویند باید قیام را به تصویب برسانید و این تصویب می شود. با قیام مردی از مجلس عبور می کرد که با امام (ره) موافق نبود.

در زمان حضرت آیت الله خامنه ای، رؤسای مجالس بودند که وقتی به آنها گفتند این مصوبه با نظر و سیاست های کلی این و آن اداره اعلام شده از سوی رهبری مغایرت دارد، صریحاً گفتند که باید آن را تأیید کنید. نظر مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید