پشت صحنه انتقاد شدید از مهدی طارمی در اروپا

پشت صحنه انتقاد شدید از مهدی طارمی در اروپا

گلادیاتورهای سیمئونه برای شکست پورتو به پرتغال سفر کرده بودند و هدف دیگری نداشتند. مسابقه ای که در برخی مواقع شباهت زیادی به جنگ های چریکی داشت اما با پیروزی چشمگیر اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

مهدی طارمی نیز در این دیدار جنجالی حضور داشت و او نیز مانند اکثر هواداران پورتو که منتظر جشن صعود بودند، فکر نمی کرد همه چیز برعکس شود. پورتو و اتلتیکو با جو آتش زا که در این دیدار ایجاد کردند از فضای واقعی لیگ قهرمانان اروپا فاصله گرفتند و فوتبال به میدان جنگ تبدیل شد.

طارمی که این روزها خیلی ها را به گل هایش در فوتبال اروپا عادت داده است، تلاش هایش در این بازی بی نتیجه ماند. با این حال، بالا بردن بی دلیل سطح توقعات از طارمی غیرمنطقی است که گاهی حتی انتقادات تند از او را به دنبال دارد.

در لیگ قهرمانان هم همین که یک فوتبالیست ایرانی در ترکیب قرار بگیرد، به این معناست که اتفاق خارق العاده ای در زندگی فوتبالی او رخ داده است. بعضی ها فراموش می کنند که اگر در همسایگی رفقا آب میوه بخورند، شاید حضور در لیگ قهرمانان مثل فوتبال داخل سالن آنها نباشد!

بازی لیگ قهرمانان با بازی یک به 13 ما یکی نیست. سطح فنی فوتبال در طارمی با حضور این بازیکن در پورتو و لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود و اگر در این دیدار گلزنی کند چه بهتر و حالا که این اتفاق نمی افتد، فوتبال ایران در این بازی نماینده داشته است؛ اما اگر این بازیکن در این دیدار موفق به گلزنی شود چه بهتر و حالا که این اتفاق رخ نداده است. مسابقه ای که برخلاف عادت این لیگ حرفه ای در چند دقیقه به خشونت کشیده شد!

دیدگاهتان را بنویسید