پشت صحنه انتقاد سازمان یافته از پرسپولیس

پشت صحنه انتقاد سازمان یافته از پرسپولیس

حمید مطهری درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بیش از دو سالی که در پرسپولیس حضور داریم همواره سعی کرده ایم ثبات را در این تیم برقرار کنیم و فوتبال آینده نگر و محترم را تضمین کنیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم اما پرسپولیس همچنان در شرایط سخت نشان می دهد تیم بزرگی است. با این مشکلاتی که داشتیم شاید مجبور بودیم روی روند فنی خود تاثیر بگذاریم اما با توجه به بازیکنان و تیمی که داریم روند خوب خود را حفظ کردیم. در شرایط سخت باید نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و با ذهنی برنده جلو می رویم. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، در این فصل خوب کار کردیم و همچنان در کورس قهرمانی هستیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فشاری که بعد از شکست مقابل فولاد وجود داشت، گفت: هر چه بیشتر تمرین کنید یا در سطح بالاتری کار کنید، فشار بیشتری را باید تحمل کنید. در پرسپولیس این فشار واقعا عالی است. این فشار هم به عنوان مربی و هم روی بازیکنان است. ما این بازی را در حالی که شش یا هفت بازیکن نداشتیم باختیم که منجر به باخت شد و سپس تحت فشار بودیم اما هرگز زیر آن فشار خم نشدیم و سپس سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و سپس دو برد را کسب کردیم. بازی های بسیار خوبی در برابر منسوجات و آلومینیوم. این نشان دهنده عظمت تیم ما است که خیلی سریع خود را با شرایط وفق می دهیم. البته وقتی می گویم در بازی با فولاد هفت، هفت بازیکن نداشتیم، نمی خواهم فولاد را آلوده کنم چون بعد از بازی به آنها تبریک گفتم. آنها برای پیروزی تلاش کردند، اما ما مستحق باخت نبودیم.

وی افزود: ما همیشه نشان داده ایم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول را می زند. در بازی با فولاد در نیمه دوم واقعاً فوتبال خوبی ارائه کردیم و تیم 10 نفره ما تأثیر زیادی در باخت داشت.

مطهری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امسال شرایط بسیار سختی داشتیم اما سعی کردیم هر اتفاقی که در تیم افتاد را حل کنیم. اگر آقای گل محمدی استعفا داد به این دلیل است که توقعات در پرسپولیس بالاست. ما در دو سال اخیر بازیکنان زیادی را از دست دادیم، اما همیشه سعی کرده‌ایم کار خوب را حفظ کنیم، زیرا ما یک تیم به تمام معنا هستیم و این تیم است که کار را انجام می‌دهد. تیم ما بازیکنانی دارد که ذهن برنده دارند. همه بازیکنان روند تاکتیکی تیم را دنبال می کنند زیرا جنگنده هستند. در دیدار مقابل آلومینیوم ببینید ذخیره هایی مثل سیدجلال حسینی، رضا اسدی، علی شجاعی و مهدی پاکدل چقدر خوب و انرژی مثبت بازی کردند. این نشان می دهد که ما یک تیم واقعی هستیم و کار کردن با این بازیکنان واقعا لذت بخش است. همه این مشکلات باعث شد تیم ما امسال دوباره قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به عملکرد این تیم می شود و اینکه برخی می گویند شاگردان گل محمدی بازی های خوبی انجام نمی دهند نیز گفت: همیشه گفته ام انتقادهایی را می پذیریم که منصفانه باشد. انتقاد در حال پیشرفت است. متاسفانه برخی انتقادات مخرب و سازماندهی شده است. اینها چیزهایی است که روح انسان را تباه می کند و ما نباید به آنها توجه کنیم. ما انتقاد داریم، اما برای نقد که منصفانه است، اما برخی انتقادات ناعادلانه و سازمان یافته است که بد است. چون تیم را نابود می کند. ما نباید به این انتقادات توجه کنیم.

او گفت: همه قبول دارند که ما فوتبال کلاسیک و خوب بازی می‌کنیم و همیشه سعی کرده‌ایم فوتبال محترمانه بازی کنیم. هم در نتیجه گیری و هم در نوع بازی خیلی خوب عمل کردیم.

مطهری در بخشی دیگر از سخنان خود درباره انتشار فایل صوتی که در آن مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال به کمیسیون استیناف توصیه کردند رای بازیکن گابنی باشگاه گهر را تایید و به تیم های استقلال و سپاهان امتیاز دهد، گفت: از کمیته انضباطی می خواهیم همیشه منصف باشد. رای. فکر می کنم با این فایل صوتی که گفتید همه چیز مشخص است.

وی درباره دلایل جدایی مهدی شیری از پرسپولیس نیز گفت: مهدی شیری در پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و امیدوارم در آینده کارش موفق باشد.

وی در ادامه به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا اشاره کرد و ادامه داد: این روی روحیه ما تاثیر می گذارد اما اینطور نیست که انگیزه ای برای آینده نداشته باشیم. در پرسپولیس همیشه باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهید. در نهایت بازیکنان و اعضای تیم سعی می‌کنند در مکانی بزرگ‌تر مانند ویترین به نظر برسند، اما ناگهان این اتفاق می‌افتد که نتیجه آن کم کاری برخی از مردان است. در روزهای اول این سوال حس بدی برای تیم ایجاد می کرد اما اکنون برای قهرمانی می جنگیم و هر مسابقه برای ما فینال است. امیدوارم بتوانیم این مسابقات را در این شرایط سخت پشت سر بگذاریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. هواداران ما همیشه تشنه جام هستند و سعی می کنیم دل آنها را شاد کنیم. پرسپولیس هم قدرت فوتبال ایران و آسیا را به نمایش گذاشت.

مطهری در پاسخ به سوالی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به بورس و واگذاری بخشی از سهام این باشگاه ها به پیشکسوتان گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. مالکان اصلی پرسپولیس همین هواداران و پیشکسوتان عزیز هستند.

او گفت: «بازیکنان بزرگ‌تر تیم ما واقعا کمک می‌کنند و یک الگوی فنی و اخلاقی برای دیگران هستند. سیدجلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و امید آلیسیا همیشه به تیم کمک کرده اند. امیدوارم مشکلات مالی هم حل شود. چون همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم کار می کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد فنی رامین رضاییان در اولین دیداری که برای پرسپولیس انجام داد نیز گفت: رامین رضاییان بازیکن باکیفیتی است و وظایفی که به او دادیم به خوبی انجام داد، اما معتقدم رامین رضاییان خیلی بیشتر است. کمک به پرسپولیس

مطهری در نهایت درباره دیدار هفته نوزدهم تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: گل گهر تیم قابل احترامی است. چند وقت پیش به دلیل کسر امتیاز وضعیت او کمی بدتر شد اما تیم هایی هستند که مدل فوتبالی خود را دوست دارند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. آنها می دانند که از بازی چه می خواهند. هر بازی شرایط خودش را دارد و امیدواریم شاهد فوتبال خوبی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید