پشت صحنه حمایت دسته جمعی از سرپرست پرسپولیس؛ دوست گزینه استقلالی پرسپولیس

پشت صحنه حمایت دسته جمعی از سرپرست پرسپولیس؛  دوست گزینه استقلالی پرسپولیس

مربیان و بازیکنان پرسپولیس در حمایت از مجید صدری استوری کردند و از وزیر ورزش و جوانان خواستند به سرمربی این باشگاه اعتماد کند. این در حالی است که در یکی دو هفته اخیر گزینه های مختلفی برای جایگزینی مجید صدری معرفی شده است.

پشت این ماجرا چیست و چرا مربیان و بازیکنان پرسپولیس در شرایط فعلی از مجید صدری حمایت کردند؟

شنیده ایم ماجرا برمی گردد به خبری که در ارتش سرخ پخش شد: رضا درویش برکنار شد اما به احتمال زیاد مهرعلی باران چسمه از دوستان نزدیک مصطفی ایرلو مدیرعامل استقلال قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود. !

باران چسمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای چندی پیش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمایلی برای حضور در پرسپولیس دارید، گفت: در این زمینه به وزارت ورزش مراجعه نکرده ایم، فعلا نمی توانم پاسخ روشنی بدهم.

چشمه باران

باران چسمه همچنین درباره اینکه آیا مشکلی برای بازنشستگی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: پس از مطرح شدن نام من برای حضور در پرسپولیس، عده ای شیطنت کردند و شایعاتی مبنی بر بازنشستگی من مطرح شد که اصلا صحت ندارد و الان 4 ساله هستم. از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به وزارت ورزش منصوب شده ام و در فدراسیون ورزش های زورخانه ای حضور دارم و هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان هستم.

باران چسمه افزود: من با فوتبال ناآشنا نیستم و سابقه حضور در باشگاه پاس تهران را به عنوان عضو هیئت مدیره دارم و در مقطعی سابقه همکاری با آقای آجرلو که هم اکنون در استقلال هستند را نیز در تربیت بدنی دارم. نیروهای مسلح.

همین مصاحبه و دوستی با مدیرعامل استقلال علاوه بر روابط خوب و مساعد فعلی بازیکنان پرسپولیس با مجید صدری، باعث شد تا در حمایت از مدیر فعلی، روایتی هم بگویند!

دیدگاهتان را بنویسید