پشت صحنه جلسه مهم کمیته انضباطی در باشگاه استقلال

پشت صحنه جلسه مهم کمیته انضباطی در باشگاه استقلال

صبح امروز فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال برای دفاع از حقوق ریکاردو ساپینتو سرمربی این باشگاه با اعضای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.

پس از پایان این جلسه باشگاه استقلال موارد مطرح شده در این جلسه را اعلام کرد. معاونت رسانه ای باشگاه استقلال تلاش کرد تا تمامی موارد را شفاف سازی و به اطلاع هواداران برساند.

این پیام 4 امتیازی منتشر شده توسط باشگاه استقلال را در زیر می خوانید:
1- با توجه به پیام رئیس کمیته انضباطی، اشتباه تایپی در تصمیم گیری در خصوص دیدار با مس کرمان و محرومیت سرمربی استقلال به دلیل اتفاقات بازی با مس قابل اعتراض است و در کمیته استیناف رسیدگی می شود.

2- باشگاه استقلال تمامی مدارک و مدارک وی در خصوص اتفاقات بازی با پیکان از جمله صحبت های سرمربی این تیم که دلیل اصلی شروع اتفاقات جزئی بوده، توضیح در خصوص اختلافات فرهنگی، موارد مشابه. از سوی دیگر سرمربیان خارجی حاضر در ایران به اعضای کمیته انضباطی اعلام شد که این موضوع در مراجع قضایی فدراسیون بررسی خواهد شد. همچنین باشگاه استقلال به آرای صادره در خصوص دیدار مس و پیکان اعتراض کرده و معتقد است که سرمربی این تیم ظلم شده است. لذا با ارائه مستندات و دفاعیات، پرونده را در کمیسیون تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد.

3- یکی دیگر از موضوعات بحث برانگیز در فوتبال ایران اتفاقات رخ داده و اظهارات مطرح شده در نشست خبری دیدار سایر تیم هاست که با وجود توهین ها و سخنان سرمربی یک تیم، در این خصوص رأی گیری نشد. برای جامعه فوتبال چیزهای زیادی به ارمغان آورد. جالب اینکه این مسابقه چند روز قبل از مسابقه استقلال و پیکان برگزار شد و هیچ رای برای آن صادر نشد اما بلافاصله بعد از مسابقه استقلال کمیته انضباطی به رای گیری ادامه داد! با توجه به توضیحاتی که اعضای کمیته انضباطی داده اند، به نظر می رسد تا این دیدار مشخص نشده بود که برگزاری نشست های خبری بعد از مسابقات زیر نظر کمیته اخلاق بوده یا کمیته انضباطی. پس از پایان مسابقه فوق، نشست های خبری تا آن تاریخ زیر نظر کمیته اخلاق بوده و پس از آن در صلاحیت کمیته انضباطی قرار دارد و به همین دلیل کمیته انضباطی رای خود را در خصوص نشست خبری دیدار با پیکان اعلام کرد. . البته باشگاه استقلال به دلیل همین اختلاف و تناقض در رابطه با مربیان به شدت به این موضوع اعتراض دارد.

4- با توجه به ظلمی که در حق ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شده است، باشگاه استقلال با جدیت و با تمام قوا با استفاده از تمامی گزینه های قانونی از سرمربی خود دفاع می کند. باشگاه استقلال علاوه بر پیگیری این پرونده در کمیته استیناف، خواستار برخوردی مشابه با مربیان لیگ برتری از سوی مراجع قضایی اتحادیه فوتبال انگلیس است. باشگاه استقلال به طور کامل در کنار ریکاردو ساپینتو ایستاده و ضمن اعلام حمایت همه جانبه و همه جانبه از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان، همراه با هواداران عزیز خود که در واقع 12 حامی استقلال در همه زمینه ها هستند، به سمت موفقیت و کسب بهترین نتایج حرکت می کند. .

دیدگاهتان را بنویسید