پشت صحنه شکایت عجیب بازیکنان استقلال; پای پرسپولیس در میان است؟

پشت صحنه شکایت عجیب بازیکنان استقلال;  پای پرسپولیس در میان است؟

پس از دیدار استقلال و پیکان که منجر به برتری یک بر صفر و بالا بردن آبی ها در مرحله بعدی جام حذفی شد، فرهاد مجیدی در نشست خبری اعلام کرد تیمش مشکلاتی دارد که برای حفظ برتری باید برطرف شود. سرمربی استقلال می گوید اگر تیم می خواهد این روند را حفظ کند باید مشکلاتش حل شود.

بازیکنان استقلال هم در مصاحبه های بعد از بازی با اشاره به وضعیت این تیم گلایه داشتند. رزبه چشمی، سیاوس یزدانی، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، حسین مرادمند و …. آیا کسانی که در اظهارات خود مدعی بودند حتی نسبت به حریف خود با مشکلات بیشتری روبرو هستند، اما دلیل این اظهارات متحد چه بود؟

یکی از مشکلات بازیکنان استقلال وضعیت پرداخت آنهاست. از سوی دیگر باشگاه شب قبل از بازی با پیکان تنها 5 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد که درآمد آنها در این فصل به حدود 40 درصد رسید. قبل از بازی تعدادی از بازیکنان در این خصوص با مجیدی صحبت کردند و شکایت خود را به سرمربی استقلال منتقل کردند. به همین دلیل بازیکنان پس از بازی از وضعیت این تیم گلایه داشتند و سرمربی استقلال در نشست خبری به تفصیل به آن اشاره کرد.

البته ظاهرا به بازیکنان استقلال قول داده شده است که بخشی دیگر از مطالبات آنها قبل از بازی با ذوب آهن پرداخت شود و مبلغ دیگری نیز تا قبل از عید نوروز به حساب آنها واریز شود.

تیم فوتبال استقلال 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید