پشت صحنه یک خداحافظی نامه مستقل محبوب

پشت صحنه یک خداحافظی نامه مستقل محبوب

نساجی به گزینه های مختلف داخلی و خارجی برای جایگزینی کارلوس اینارخوس نگاه کرده است اما در جلسه دیروز هیات مدیره انتخاب مربی خارجی به دلیل شرایط خاص موجود از بین 3 گزینه ای که درودگر معرفی کرده بود حذف شد.

از این رو مذاکرات با گزینه های داخلی مانند ساکت الهامی و مهدی رحمتی که شب گذشته آلومینیوم را ترک کردند ادامه دارد. سرمربی جدید نساجی باید تا روز چهارشنبه مشخص شود و در بین گزینه های ایرانی تا آن زمان، قطعا سرمربی این نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا معرفی خواهد شد.

شاید این سوال پیش بیاید که چرا چهارشنبه؟ جلسه باشگاه استقلال ساعت 8 صبح روز سه شنبه در وزارت ورزش جوانان و جلسه باشگاه پرسپولیس ساعت 14 روز سه شنبه در باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال قرار است در این جلسه از روز سه شنبه معرفی و کار خود را آغاز کند. ظاهرا کاندیدای اصلی تصدی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال نظر مثبتی به مهدی رحمتی دارد و قصد دارد او را به عنوان سرمربی آبی ها معرفی کند.

بنابراین طبیعی است که اولویت مهدی رحمتی با تیم استقلال باشد مگر اینکه مدیر مذکور در انتخابات مجمع این باشگاه انتخاب شود. مهدی رحمتی سپس روز چهارشنبه (یک روز پس از انتخابات مجمع) به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران منصوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید