پلیس: با کسانی که چهره اخلاقی جامعه را مخدوش کنند طبق قانون برخورد می کنیم.

پلیس: با کسانی که چهره اخلاقی جامعه را مخدوش کنند طبق قانون برخورد می کنیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس در چارچوب حفظ ارزش ها، حفظ حریم خانواده و تحکیم سلامت روانی جامعه و تامین آرامش روانی شهروندان عزیز، هیچ گونه رفتار فردی و اجتماعی را بر نمی تابد. رفتار جمعی و اعمال خلاف قانون و لاجرم با هر عمل و اقدامی که امنیت روانی و آرامش عمومی را به مخاطره بیندازد طبق قانون برخورد خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در امور تخطی از هنجارها و اشاعه ناامنی در اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس بر اساس قانون با این پرونده برخورد خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: نیروی انتظامی در چارچوب حفظ ارزش ها، حفظ حریم خانواده و تقویت سلامت روان عموم مردم و تامین آرامش خاطر شهروندان عزیز هیچ گونه رفتار و اعمال فردی یا جمعی بر خلاف قانون انجام نخواهد داد.» او با هر عمل و عملی که موجب امنیت روانی و آرامش عمومی می شود، برنمی تابد و لزوماً بر اساس «تخطی از قانون» برخورد می کند.

به همین دلیل از معدود افرادی که با رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه، با بی دقتی وجهه اخلاقی جامعه را مخدوش می کنند، از هرگونه اقدامی که چهره معنوی کشور را خدشه دار می کند و باعث گسترش ناامنی می شود، انتظار می رود. و اضطراب به طور جدی اجتناب کنید.

مدیران محترم اماکن و صنایع مختلف با تعامل پویا و خردمندانه نظارت جدی بر رعایت هنجارهای اجتماعی توسط مدیران صنایع دستی داشته باشند.

همچنین از شهروندان عزیز می خواهیم به همکاری و همراهی با ماموران پلیس ادامه دهند.»

دیدگاهتان را بنویسید