پلیس در ایالات متحده هیچ نیرویی ندارد


ساعت: 06:26
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836225

گزارش ها حاکی از آن است که پلیس کنگره آمریکا با وجود میلیاردها دلار افزایش بودجه، اکنون با کمبود کارکنان مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، آژانس مجری قانون فدرال که مسئول حفاظت از نمایندگان کنگره ایالات متحده در منطقه کلمبیا در واشنگتن است، پس از شورش در کنگره در 6 ژانویه 2021، بودجه نیروهای امنیتی کنگره را 2.1 میلیارد دلار افزایش داده است. نیروها اجازه افتتاح شعبه های جداگانه در کالیفرنیا و فلوریدا را دادند.

با وجود افزایش بودجه کنگره، هیل نیوز با استناد به یادداشتی که اواخر ماه گذشته برای قانونگذاران ارسال شد، گفت که پلیس کنگره مجبور شده است به دلیل کمبود نیروی کار، مقامات امنیتی قراردادی را به ساختمان های کنگره بفرستد.

در همین رابطه گفته می شود گروهبانان مجلس و سنا به دلیل کمبود نیروی کار مجبور به اضافه کاری و لغو تعطیلات شدند.

این گزارش همچنین می افزاید که انتظار می رود افسران امنیتی قرارداد به زودی گشت زنی را آغاز کنند و فقط در ساختمان های سرپناه کار کنند. آنها غیرمسلح خواهند بود و لباسی متشکل از شلوار خاکستری و کت آبی سرمه ای خواهند پوشید و کارشان شامل کمک به محافظان مجلس نمایندگان و سنا خواهد بود.

کمبود نیروی انسانی در میان پلیس کنگره نیز به دلیل تاخیر در بازگشایی ساختمان کنگره است که در دو سال گذشته تا حد زیادی بسته بوده و به دلیل همه گیری کووید به روی عموم بسته شده است.

با این حال، سازمان مجری قانون فدرال جزئیاتی در مورد دلیل کمبود نیروهای امنیتی ارائه نکرد، اما پس از ناآرامی های کنگره در روزهای پایانی دونالد ترامپ، وضعیت نیروهای امنیتی و نمایندگان کنگره نامطلوب توصیف شد. حداقل چهار تن از اعضای کنگره و پلیس متروپولیتن واشنگتن دی سی از زمان شورش های ژانویه 2021 خودکشی کرده اند و در آگوست سال گذشته بسیاری از مقامات به قانونگذاران گفتند که مشکلات سلامت روان ناشی از تهدیدات شورشیان را تجربه می کنند. کنگره.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید