هیچ نیرویی تیر جنگی ندارد


ساعت: 17:31
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901977

انتشار کلیپی از کشته شدن یک شهروند در سنندج باعث نگرانی اهالی این شهر شد. بررسی های خبرنگار فارس حاکی از آن بود که این حادثه پروژه کشتار شورشیان سنندج بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز انتشار فیلمی از قتل یک شهروند در شبکه های اجتماعی باعث نگرانی ساکنان سنندج شد. این تصاویر نشان می دهد که مرد جوانی در حالی که پشت فرمان خودروی پراید بود هدف قرار گرفته و کشته می شود و مردم مدعی هستند که پلیس آن مرد را کشته است.

مردم خیابان پاسداران می گویند که این مرد از داخل خودروی عبوری مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت وگویی با تکذیب شایعه شلیک گلوله به فتنه گران اظهار داشت: هیچ یک از نیروهای انتظامی در حین انجام ماموریت خود برای متفرق کردن و دستگیری فتنه گران گلوله حمل نمی کنند.

استاندار کردستان هشتم شهریور ماه از کشته شدن سه نفر در اعتراضات سنندج به طرز مشکوکی خبر داد.

یک شهروند دیواندره ای با سلاح جنگی کشته شد که هیچ فردی در صفوف نیروهای مسلح از این نوع سلاح استفاده نمی کند. یک نفر دیگر نیز با همین وضعیت در خودروی مجاور بیمارستان سقز رها شده است.

پروژه ترور یکی از ترفندهایی است که جریان ضد انقلاب برای پیگیری اهداف خود از طریق تحریک افکار عمومی استفاده می کند. شهرهای کردستان در چند روز گذشته روزهای آرامی را سپری کرده اند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید