ما هیچ کارشناس یا نیرویی در اوکراین نداریم


ساعت: 22:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816504

دبیرکل حزب الله لبنان شایعه حضور نیروهای این جنبش در اوکراین را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المنار، جنبش حزب الله لبنان شایعات حضور این جنبش در اوکراین را تکذیب کرد.

سید حسن نصرالله گفت که حضور یک رزمنده یا کارشناس حزب الله در اوکراین برای جنگ در کنار نیروهای روسی را قاطعانه تکذیب می کند و هیچ رزمنده یا کارشناس حزب الله به این یا آن میدان نبرد نرفته است.

وی در عین حال تاکید کرد: باید از دولت و دولت لبنان بخواهیم که کمیسیون های اضطراری تشکیل دهند زیرا پیامدهای جنگ به لبنان و منطقه رسیده است. امروز ملت های بزرگ دنیا که مشکلات و بحران های ما را ندارند، کمیسیون های اضطراری را برای نظارت بر آثار جنگ تشکیل داده اند و دولت لبنان باید در این زمینه اقدام کند.

سید حسن نصرالله گفت: نکته دیگری نیز وجود دارد که چند روز پیش توسط برخی رسانه های لبنانی به آن دامن زده شد و ما این خبر را شایسته واکنش ندانستیم اما امروز برخی رسانه های عربی خارج از لبنان این خبر را منتشر کردند و به ستاد مشترک انتقال دادند. ” ارتش.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این رسانه های عربی ادعا می کنند که نیروهای حزب الله و کارشناسان نظامی با توجه به تجربه آنها در جنگ داخلی در اوکراین حضور دارند و در کنار نیروهای روسی می جنگند. امروز من این را به طور قطع تکذیب می کنم. ما معمولا بیانیه‌هایی صادر می‌کنیم، اما امروز که صحبت می‌کنم، هرگونه شایعه‌ای را قاطعانه رد می‌کنم.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: این دروغ ها اصلا صحت ندارد. هیچ کس از حزب الله به عنوان رزمنده یا متخصص به این جنگ یا میدان های دیگر نبرد نرفته است. در روزهای آتی رسانه ها و شبکه های اجتماعی عربی شروع به ایجاد جنجال در مورد حضور حزب الله در جنگ اوکراین خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید