پلیس در تعقیب عاملان حمله به یک مسافر است

دختر جوان در جریان تحقیقات به بازپرس حبیبلا صادقی گفت: شب گذشته هنگام خروج از محل کارم در شمال غرب تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید با یک سرنشین جلوی من ایستاد. به محض اینکه روی صندلی عقب ماشین نشستم، سرنشین پراید که قبلاً او را مسافر می دانستم، روی صندلی عقب نشست و کنارم نشست. می خواستم اعتراض کنم که جوانی چاقو را کنارم گذاشت و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم می کشم. بعد سرش را گذاشت زیر صندلی ماشین و رفتند.

دختر ادامه داد: التماس هایم بی نتیجه ماند و مرا به خانه ای در پردیس بردند. دعوا در این خانه مرموز بین راننده پراید و یکی از دوستانش رخ داد. سرنشین پراید اصرار داشت که آزاد شوم اما راننده پراید با او درگیر شد و در نهایت راننده مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. تلفن همراه و وسایلم را هم دزدیدند و نیمه جان از ماشین در نزدیکی محل رانندگیشان انداختند.

متهمان دارای پروتکل
با شکایت دختر جوان، با دستور بازپرس جنایی، بازپرسان اداره شانزدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

در گام اول دوربین های مداربسته اطراف محل را بررسی و شماره ثبت خودرو پراید را دریافت کردند. در بررسی ها مشخص شد این خودرو یک هفته پیش به مرد میانسالی که مکانیک دارد فروخته شده است. بنابراین کارکنان به سراغ خریدار خودرو رفتند و در تحقیقات مشخص شد خودرو متعلق به فردی به نام شایان و یکی از دانشجویان مکانیک است.

همزمان کارآگاهان آگاهی با کمک دختری جوان، چهره پراید سواران را نقاشی کردند. با به دست آوردن تصویری فرضی از متهمان و مقایسه چهره آنها با آلبوم متهمان سابق اطلاعات، توانستند هویت متهمان را مشخص کنند. بررسی ها نشان داد شایان و بهروز دو متهم سابقه دار هستند که به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده اند. با شناسایی متهم و اظهارات مکانیک؛ هویت عاملان این آزار شیطانی؛ شناسایی شدند.

بنا به دستور بازپرس شعبه هشتم دادگاه کیفری صوفیه تحقیقات برای بازداشت دو متهم فراری ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید