پلیس سلاح قدرتمند و چشم های مراقب جامعه است

زمان: 16:56
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776282

روز جمعه ، امام زنجان با بیان اینکه پلیس سلاح قدرتمند و چشم هوشیار مردم است ، گفت: امروز پلیس ایران دارای عزم و اقتدار است که همراه با اخلاق ، عدالت ، شفقت و رحمت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به مشکلات ازدواج جوانان در جامعه گفت: امروزه جوانان به دلیل چهره به چهره در ازدواج با مشکلاتی روبرو می شوند.

وی افزود: متأسفانه در جامعه امروز ما بار تشریفات ، جهیزیه ، اسراف و تجمل گرایی روز به روز بیشتر می شود که هر کدام از آنها باعث کاهش ازدواج جوانان می شود.

امام جمعه زنجان با استناد به زمینه ها و اهداف شوم دشمنان انقلاب افزود: ما همیشه باید با هوشیاری برای دفاع از انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید دست به دست هم دهیم تا انقلاب را حفظ و ترویج کنیم ، گفت: دشمنان انقلاب در 42 سال گذشته علیه انقلاب توطئه کردند ، اما هیچ کاری از دست آنها برنمی آید و انقلاب اسلامی با قدرت کامل مخالفت کرد. این امر با حضور مردم ایران بر روی صحنه محقق شد.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه دشمن همچنان در تلاش برای آسیب رساندن به کشور است و از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند ، تصریح کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح جرات حمله به کشور را داشته است.

وی ضمن تبریک هفته ناجا به پلیس گفت: پلیس نقش بسزایی در مسائل اجتماعی ، خدمات عمومی و مردم دارد که قابل تقدیر است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پلیس در بسیاری از مسائل پیشرفت خوبی داشته است ، تصریح کرد: نیروهای پلیس در سالهای اخیر توانایی بالایی در تأمین نظم و امنیت در جامعه نشان داده و با افتخار از مأموریت های مختلف بیرون آمده اند که این امر در سایه تلاش فرماندهان ، رهبران و پرسنل نیروها با پشتکار و تعهد به دست آمده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان امنیت را مساله بسیار مهمی خواند و با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انتظامی قادر به سلاح و نگاه دقیق برای نظم جامعه هستید ، گفت: امروز ایرانیان پلیس با قاطعیت و اقتدار اخلاق ، عدالت ، مهربانی و رحمت وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت ماموریت پلیس است ، افزود: اعتماد عمومی به جامعه مهمترین و بزرگترین سرمایه پلیس است که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید