پلیس فتا: گوگل پلی مورد تایید ما نیست

پلیس فتا: گوگل پلی مورد تایید ما نیست

روز جدید رئیس پلیس فتا صوفیه گفت: در سایت پلیس فتا لینک معتبر مربوط به نرم افزارهای بانکی را برای دسترسی شهروندان قرار داده ایم و مردم این امکان را دارند که با مراجعه به سایت پلیس فتا این نوع خدمات را به صورت مطمئن ارائه کنند. گرفتن.

داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس پایتخت فتا درباره راهکارهای موثر برای کشف جعل با بانک ها و سایر نرم افزارهای پرداخت الکترونیکی گفت: مهمترین راه پیشگیری از این نوع جرایم که مدام بر آن تاکید می کنیم این است که شهروندان حتما دانلود به همراه داشته باشند. بانک ها و نرم افزارهای بانکی از منابع معتبر. یعنی شهروندان باید این نرم افزار را از وب سایت هایی که متعلق به خود بانک ها هستند دانلود و استفاده کنند. شهروندان نباید به منابع نامعتبر مانند شبکه های اجتماعی، گوگل پلی و سایر منابعی که ممکن است همان نرم افزار بانکی را ارائه می دهند اعتماد کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در داخل آنچه این منابع ارائه می دهند، امکان وجود بدافزار و دسترسی به حریم خصوصی شهروندان و نقض حریم خصوصی شهروندان وجود دارد. این نوع منابع که نرم افزارهای مختلفی را ارائه می کنند و در اختیار شهروندان قرار می دهند به هیچ وجه مورد تایید پلیس فتا نیستند. بهترین راه برای شهروندان برای دریافت این نوع خدمات و نرم افزارها، دانلود این نوع نرم افزارهای مربوط به پرداخت الکترونیک از منابع معین و معتبر است. در خود سایت پلیس فتا لینک معتبر مربوط به این نرم افزار بانکی را برای دسترسی شهروندان قرار داده ایم و افراد با مراجعه به سایت پلیس فتا این امکان را دارند که این نوع خدمات را به صورت مطمئن دریافت کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت در پاسخ به اینکه بانک هایی که با این بانک های جعلی ساخته می شوند با پلیس فتا چه همکاری می توانند انجام دهند، گفت: همکاری بانک ها و پلیس فتا برای مقابله یا پیشگیری از این گونه جرائم و کلاهبرداری ایجاد شده است. قبل از. بانک ها هم به عنوان خبرنگار و هم به عنوان افشاگر و سایر تعاملاتی که باید بین پلیس و موسسات بانکی انجام شود با ما همکاری می کنند. تمام تلاش ما در پلیس فتا این است که به صورت آزمایشگاهی و در هر حال پیگیری مسائل مربوط به آسیب ها و تهدیدات مرتبط با جرایم سایبری، همواره تعامل با نهادهای مختلف باشد. از جمله اقداماتی است که ما از طریق همکاری و هم افزایی با موسسات بانکی در موضوع بانکداری الکترونیک و حداکثرسازی امنیت در این حوزه انجام می دهیم. تمام تلاش ما بر این است که خدای ناکرده فضای امن تری برای موضوع پرداخت الکترونیک و حوزه بانکداری الکترونیک ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه شهروندان ترجیح می دهند از فروشگاه های نرم افزاری خارجی استفاده کنند، اذعان داشت: اینکه شهروندان ما تمایل بیشتری به دریافت خدمات از طریق فروشگاه های نرم افزار خارجی دارند، صحت ندارد. من به هیچ وجه از چنین ادعاهایی حمایت نمی کنم. گاهی ممکن است برخی از شهروندان ما ناآگاهانه به دنبال خدماتی از فروشگاه های خارجی باشند که برای آنها مشکل ایجاد می کند. اما نه اینکه شهروندان ما تمایل بیشتری به دریافت خدمات از فروشگاه های خارجی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید