ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800018
پل راه آهن به مصلی کوم یکی از پل های قدیمی نصب شده بر روی رودخانه است که ارتفاع آن 3 متر است و به جرات می توان گفت که هر هفته شاهد گیر افتادن اتوبوس ها در زیر این پل هستیم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، پل راه آهن به مصلی کوم یکی از پل های قدیمی نصب شده بر روی رودخانه است که ارتفاع آن 3 متر است و به جرات می توان گفت هر هفته از زیر این پل اتوبوس سوار می شویم.
در این مواقع معمولا باد لاستیک ها را تخلیه می کنند تا اتوبوس آزاد شود اما در آخرین تصادف اتوبوس زیر پل گیر کرد و مجبور شد بخشی از پل را خراب کند تا اتوبوس مسافربری رها شود.
گیج معمولاً قبل از رسیدن راننده به پل استفاده می شود. درایورها نصب شده اند.
قبل از اینکه اتوبوس ها به پل نزدیک شوند، تابلویی با وضوح کمتر به رانندگان در مورد ارتفاع پل هشدار می دهد، اما همچنان مشکلاتی برای حرکت اتوبوس ها در زیر پل وجود دارد، زیرا اتوبوس ها معمولا بیش از 3 متر ارتفاع دارند و معمولاً ارتفاع پل ها هستند. سه متری اما با توجه به قدمت این پل به این موضوع رسیدگی شده و یا با تغییراتی در زیر این پل از ارتفاع آن کاسته شده است.
اخطار برای رانندگان کامیون های سنگین یا رانندگان اتوبوس باید در مقابل یک پل یا یک منطقه با ارتفاع محدود صادر شود.از اخطار استفاده می شود. این قاب دارای زنجیرهایی است که به کابل افقی قاب آویزان می شود و انتهای آن به سیلندرهایی متصل می شود که مجهز به فنر هستند و به گونه ای عمل می کند که در صورت ارتفاع زیاد کامیون به سقف یا بار برخورد کرده و صدا ایجاد می کند. راننده از خواب بیدار می شود و کامیون را قبل از برخورد با سازه اصلی متوقف می کند.