پنجمین وبینار تحول دیجیتال به میزبانی بیمه ملت برگزار شد

ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783334

پنجمین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه روز دوشنبه 17 آبان ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بیمه ملی روابط عمومی در پنجمین وبینار موضوع تحول دیجیتال و شبکه تجارت در صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست باچمن سوری دبیر شبکه فروش اتحادیه بیمه گران ایران، عباس رجبی رئیس اتحادیه بیمه دانا، حامد ولی پور مدیرعامل استارت آپ بیمیتو و ازکی، بهاره شریفیون مدیرعامل استارت آپ بیمه داتکام، حضور داشتند. و هاشم برزگر مدیر بیمه عمر.

بر اساس این گزارش، در این نشست که در قالب پنل برگزار شد و از طریق لایو اینستاگرام در اختیار شرکت بیمه ملت، پژوهشکده بیمه و مرکز نوآوری سیاره قرار گرفت؛ دبیر شبکه صنفی بیمه گران ایران بر ایجاد گفت وگو و دور میز نشینی برای جلوگیری از تقابل بازیگران جدید صنعت با شبکه فروش فعلی صنعت بیمه تاکید کرد.

باخمن سوری به نقش و اهمیت شبکه تجاری فعلی صنعت بیمه در توسعه بیمه در کشور اشاره کرد و توسعه بیمه ها را منوط به حضور آنها در اکوسیستم بیمه دانست.

سوری تاکید کرد که بازی در عصر دیجیتال می تواند برد و باخت باشد (برد باخت) تبدیل شدن به یک بازی که در آن همه ذینفعان برنده شوند.

رئیس کانون سراسری نمایندگان بیمه دانا همچنین تاکید کرد: شبکه فروش صنعت بیمه مخالف استفاده از فناوری و اجرای تحول دیجیتال در صنعت بیمه نیست، اما نظارت بیشتر در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

عباس رجبی در ادامه به انتظارات صنعت بیمه از حضور استارت آپ ها / شرکت های کوتاه مدت پرداخت و گفت: انتظار می رفت با حضور شرکت کنندگان استارت آپی در این صنعت، محصولات و خدمات جدیدی وارد صنعت بیمه شود و محوریت اینها باشد. استارت آپ ها برای گسترش فروش بیمه های دیگر است.

رجبی بر اهمیت شبکه تجاری برای شرکت های بیمه تاکید کرد و افزود: در راستای تحقق اهداف تعیین شده در چشم انداز 1404 و رسیدن به ضریب نفوذ بیمه ای 7 درصدی، شایسته است از شبکه تجاری شرکت ها حمایت شود.

در بخشی دیگر از این نشست، مدیران عامل استارت آپ های بیمیتو و آزکی نیز به لزوم توسعه شبکه فروش آنلاین همگام با تحولات فناوری پرداختند و گفتند: نقطه شروع این امر تغییر رفتار مشتری در دنیای جدید است. . “

حامد ولی پور گفت: با وجود ظهور فناوری های جدید در صنعت بیمه در دنیا، این صنعت ساختار سنتی خود را حفظ کرده است اما می دانیم که این تحول در صنعت بیمه کشور رخ خواهد داد.

وی آینده صنعت بیمه را در گرو استفاده از هوش مصنوعی و فناوری داده های بزرگ دانست و افزود: این مهم است که می تواند منجر به تکامل سیستم های ارزش گذاری و پرداخت شود.

ولی پور در بخشی دیگر از سخنان خود با جذب سرمایه گذاران خارجی از استارت آپ ها گفت: بخش عمده ای از این سرمایه صرف تبلیغات می شود که بر توسعه فرهنگ بیمه تاکید ویژه ای دارد.

مدیرعامل استارت آپ بیمه دات کام نیز در ابتدا به موضوع تحول دیجیتال پرداخت و موضوع دیجیتالی شدن را به صورت دو بعدی خواند و گفت: این رویداد در صورت اجرای صحیح نتایج باورنکردنی و در صورت شکست منجر به نتیجه خواهد شد. صدمات زیاد.”

بهاره شریفیون به فناوری در عصر دیجیتال فراتر از توانمندی نگاه می کند و تاکید می کند: در عصر دیجیتال، فناوری همه چیز است.

وی نفوذ فناوری ها در لایه های مختلف زنجیره ارزش شرکت های بیمه را مورد توجه قرار داد و افزود: این فناوری ها در حال تغییر زنجیره ارزش بیمه با تمرکز بر حوزه جبران خسارت هستند.

شریفیون در پایان سخنان خود به بررسی فرصت ها و چالش های شبکه سنتی خرده فروشی و شبکه جدید خرده فروشی پرداخت.

هاشم برزگر مدیر بیمه های عمر بیمه ملت به عنوان رئیس کمیته با طرح سوالات مختلف از اعضای پنل و جمع بندی نتایج صحبت های اعضای پنل به برنامه وبینار پایان داد.

باید بگویم؛ وبینارهای تحول دیجیتال، میز گرد هفتگی با ارائه تخصصی برگزار می شود.

هیچ هزینه ای ندارد. مجموعه وبینارهای تحول دیجیتال که توسط بیمه ملت برگزار می شود، در نظر دارد در 8 هفته متوالی به موضوعات مرتبط با تحول دیجیتال بپردازد. در این سلسله جلسات تلاش شد تا به ذینفعان کلیدی این حوزه پرداخته شود و موضوعات چالش برانگیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از زمان بندی ارائه به صفحه اینستاگرام بیمه ملت مراجعه کنند. بیمه ملتین_رسمی برای وبینارهای تحول دیجیتال به آدرس های زیر مراجعه کرده و درخواست دهید.

· بیمه ملتین_رسمی

· بیمه_مرکزی

· Ircacir

· Plannet_ir

این رویداد با حمایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشکده بیمه، هلدینگ فناپ، مرکز نوآوری سیاره و شرکت بیمه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید