پنج شهر خراسان شمالی در وضعیت کرونا قرمز قرار دارند


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892965

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، پنج شهر خراسان شمالی شامل بجنورد، اسفرین، جاجرم، گرمه و مانه و سملکان قرمز، شهرهای راجوجرگلان و شیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند. و فاروج در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر اترک از بجنورد، در هفته گذشته شاهد افزایش نسبی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بوده ایم، به طوری که تعداد کل بیماران مبتلا به کووید-19 در استان به 127 نفر رسیده است. آخرین آمار

متاسفانه در 24 ساعت گذشته 29 مورد بستری جدید در این منطقه به ثبت رسید.

کاهش نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی است و در این شرایط همچنان توصیه به مردم برای تکمیل واکسیناسیون حائز اهمیت است.

وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر به وضعیتی اطلاق می شود که از هر 100000 نفر در یک شهر روزانه حداقل 10 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری می شوند و نارنجی به معنای وضعیت پرخطری است که تعداد بستری های روزانه بیشتر است. .6 در هر 100000 نفر.

رنگ زرد از نظر ستاد مقابله با کرونا، خطر متوسطی در نظر گرفته می‌شود، زرد مناطقی را مشخص می‌کند که به ازای هر 100 هزار بیمار مبتلا به کووید-19، روزانه بین 4 تا 6 نفر در بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید