پیاده روی و روایتی از واقعه غدیرخم در استان سمنان


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883582

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به مهم ترین برنامه های دهه غدیر خم گفت: واقعه غدیر خم در دو شهر سمنان و شاهرود قرائت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در گفتگو با مرات ضمن تشریح مهمترین برنامه های عید غدیر خم در کل استان سمنان گفت: در سمنان برنامه پیاده روی عید غدیر خم و قرائت واقعه غدیر به صورت همزمان در ساعت 18:00 روز 27 ژوئیه، دوشنبه.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مسیر پیاده روی از معراج شهدای سمنان واقع در خیابان سعدی تا آستانه امامزاده یحیی (ع) خواهد بود.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: روز یکشنبه 5 تیرماه نیز بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود در منطقه پشت مسجد رسول اکرم (ص) آن شهر برگزار می شود. همچنین برنامه پیاده روی عید غدیر در شاهرود از میدان امام خمینی (ره) تا میدان آزادی ساعت 18 روز دوشنبه 6 تیرماه برگزار می شود.

قندهاری با اشاره به نمایش دیدنی شفیع ماهشیر همراه با نماز مغرب و عشا گفت: این نمایش از سوم تیرماه آغاز شده و تا پنجم تیرماه ادامه دارد. این نمایش در پارک ولایت درجزین برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه بیان کرد: برنامه پیاده روی شهرستان دامگان ساعت 9 صبح روز دوشنبه از میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) خواهد بود. همچنین در شهرستان مهدیشهر برنامه پیاده روی عید غدیر امروز ساعت 19 از میدان امام خمینی (ره) تا پارک کاسکاد و برنامه پیاده روی عید غدیر از حسینیه شهدا تا میدان شهید بهشتی روز دوشنبه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم و پیاده روی غدیر بایرام در گرمسار و آرادان گفت: برنامه جشن غدیر بایرام آرادان 6 تیرماه در میدان امام خمینی(ره) و برنامه پیاده روی این شهر ساعت 6 برگزار می شود. 30 بعدازظهر دوشنبه و همچنین در گرمسار روز دوشنبه ساعت 21:30 جشن عید غدیر خم در بوستان غدیر این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید