پیام رسان های داخلی تبلیغات رسانه ای دشمن را درهم کوبیدند


ساعت: 09:07
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920181

اکبری گفت: تحریم های رسانه ای دشمن در روزهای اخیر نشان می دهد که او از خنثی سازی دروغ های خود از رسانه های مطرح کشور می ترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سامیه اکبری کارشناس و مدرس سواد رسانه ای در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تحریم های رسانه ای دشمن در روزهای اخیر نشان می دهد که دشمن از خنثی سازی دروغ های خود از رسانه های مطرح کشور هراس دارد.

وی ادامه داد: تبلیغات رسانه ای دشمن با قدرت سفرای داخلی و استقبال مردم از آنها در حال شکسته شدن است و این بار استکبار متوجه رسانه ها شده است.

اکبری افزود: روحیه استقامت و ایستادگی ایران در همه عرصه ها پاسخگو است و استقلال سایبری ما در دوران مهسا امینی خشم دشمن را برانگیخت.

این کارشناس تصریح کرد: تنها راه مقابله با تحریم های رسانه ای دشمن استقلال سایبری است و این چند روز که اینستاگرام و واتس اپ فیلتر شده بود عصبانیت دشمن باعث شد به تحریم رسانه ای روی بیاورد.

وی گفت: ایران در طول تاریخ ثابت کرده است که از تحریم ها فرصت می سازد و تحریم های رسانه ای دشمن نیز به ما ثابت کرده است که باید هر چه سریعتر شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم.

اکبری ادامه داد: اهتمام دولت سیزدهم به استقلال سایبری و ایجاد شبکه ملی اطلاعات بسیار بالاست و اقدامات شایسته وزیر ارتباطات این اهمیت را ثابت کرده است.

این مدرس سواد رسانه ای افزود: دولت گذشته غرب وابستگی سایبری کشور را به شدت افزایش داد و استقلال سایبری امروز خشم دشمن را به همراه داشته است.

وی گفت: نهضت سوادآموزی رسانه های جمعی از ضروریات جامعه امروزی است تا مردم هیچ محتوایی را در این فضا نپذیرند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از تحریم های رسانه ای دشمن عبرت بگیریم و همه برای استقلال سایبری به عنوان استقلال نظامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید