پیام رسان های داخلی به یکدیگر متصل بودند

پیام رسان های داخلی به یکدیگر متصل بودند

بررسی ها نشان می دهد که قابلیت اتصال درونی روی چهار پیام رسان داخلی پیاده سازی شده است.

ویژگی Interconkash روی چهار پیام رسان داخلی، چهار پیام رسان بله، ایتا، آی گپ و گپ به هم متصل شدند. این پیام رسان ها آپدیت جدیدی منتشر کرده اند که شامل قابلیت اتصال به مرکز پیام می شود. کاربران هر یک از این پیام رسان ها این امکان را دارند که در سه پیام رسان دیگر برای مخاطبان خود پیام ارسال کنند.

برای استفاده از امکان اتصال کافی است که کاربران با دریافت پیام از طریق سه پیام رسان دیگر در قسمت حریم خصوصی و امنیت قسمت تنظیمات هر یک از پیام رسان ها موافقت کنند. دو پیام رسان دیگر سروش پلاس و روبیکا طبق وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آینده به این مرکز اضافه خواهند شد.

ارتباط داخلی بین پیام رسان ها (ارتباط متقابل) یا MXP به معنای امکان ارسال پیام از مبدا یک پیام رسان ایرانی به سایر پلتفرم های اختصاصی مشابه است. در مورد نحوه عملکرد این سرویس گفته شد که دو روش کلی برای انجام ارتباط داخلی بین پیام رسان ها یا mxp وجود دارد. روش خودکار که در آن سرور mxp به طور خودکار مطلوب ترین مقصد را برای ارسال پیام انتخاب می کند

همچنین مهدی انجیدنی – مدیرعامل پیام رسان داخلی (GAP) از اتصال موفقیت آمیز پیام رسان ها به یکدیگر در چند روز اخیر خبر داد و گفت: GAP نسخه 9.15 با لینک مرکز تبادل پیام برای ارتباط جهانی با کاربران تمامی پیام رسان ها. نسخه اندروید، نسخه وب و نسخه دسکتاپ چت پنجشنبه هفته گذشته و این هفته نسخه ios چت و سایر پیام رسان ها برای کاربران آیفون با قابلیت ارتباط با ما منتشر می شود.

لازم به ذکر است اخیرا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان جدید اتصال پیام رسان ها به یکدیگر را اعلام کرده و گفته است که تا پایان فروردین ماه ارتباط بین پیام رسان های داخلی برقرار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید