پیام ستاره سپاهان استقلالی: درخواست تجدید نظر از باشگاه پرسپولیس؟ یک درصد برام مهم نیست!

پیام ستاره سپاهان استقلالی: درخواست تجدید نظر از باشگاه پرسپولیس؟  یک درصد برام مهم نیست!

امید نورافکن، ستاره ملی پوش سپاهان که یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیمش در لیگ برتر بوده است، پس از تساوی ناامیدکننده تیمش مقابل ملوان در مصاحبه ای از داوران انتقاد کرد و مدعی شد که داوران در چند سال اخیر به نفع پرسپولیس بوده اند. باشگاه پرسپولیس از این رو قصد دارد از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. به همین منظور با امید نورافکن که یکی از بازیکنان خوب لیگ بود تماس گرفتیم تا در این مورد صحبت کنیم. صحبت های ستاره ملی پوش سپاهان درباره دیدارهای اخیر و البته شانس قهرمانی سپاهان در این فصل را می خوانید.

از شکایت باشگاه پرسپولیس از خودت شنیدی؟

شکایت از چی؟

به خاطر مصاحبه اخیرت گفتی که داوران همیشه طرفدار پرسپولیس هستند.

من حرف بدی نزدم و شکایت باشگاه پرسپولیس برایم مهم نیست. من به آن چیزها فکر نمی کنم و هر باشگاهی می تواند آنچه را که می خواهد انجام دهد.

بابک پورگلمی، سرمربی ملوان در مصاحبه ای مدعی شد که بازیکنان سپاهان از ما می خواستند بازی آزاد داشته باشیم و به راحتی می توانستند برنده بازی شوند. آیا با این سخنان موافقید؟

من نمی دانم منظور آنها از این کلمات چیست. این چیزی است که ما خواسته ایم. از چه کسی پرسیدیم و کدام یک از بازیکنان ما این کار را کردند؟ مربی ملوان نترس و بیا و واضح بگو کدام بازیکن سپاهان این کار را کرده است. از طرف من به آنها بگویید که لطفا آنها را نام ببرید و صریح صحبت کنید. 15 موقعیت گل عالی مقابل ملوان هدر دادیم و تیم ما آنقدر قوی و با کیفیت است که نیازی به این حرف ها نیست. واقعا درست نیست این صحبت ها را مطرح کنیم و سپاهان آنقدر بزرگ و قابل ارائه است که این برچسب ها به او نمی چسبد.

فکر می کردی مقابل ملوان در اصفهان امتیاز بگیری؟

ما قطعاً برای پیروزی به میدان رفتیم و تمام تلاشمان را کردیم. ما عالی بازی کردیم و کیفیت بالای خود را نشان دادیم. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم به 3 گل برسیم. هواداران سپاهان برای ما هر کاری کردند و من از آنها ممنونم. آنها بسیار مهربان هستند و از هر نظر از ما حمایت کردند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

با توجه به برد پرسپولیس در دربی و تساوی شما مقابل ملوان، حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است. انتظار داری پرسپولیس در بازی های آینده چند امتیاز کم کند؟

ما قطعا ناامید نیستیم. چون امتیاز از دست داده ایم پرسپولیس هم می تواند ببازد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است. باید تا آخرین لحظه بجنگیم و 3 بازی باقی مانده را ببریم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. ما اصلا ناامید نیستیم و می خواهیم بهترین اتفاقات رخ دهد. شک نکنید همه تیم ها در بازی های باقی مانده با بهترین های خود به مصاف تیم های مدعی خواهند رفت. از آنجایی که ملوان مقابل ما دل و جان بازی کرد، مطمئنم تیم های دیگر هم مقابل پرسپولیس و استقلال همین طور بازی خواهند کرد و قهرمانی ما دور از دسترس نخواهد بود. این را قبول ندارم که بگویند شانسی برای قهرمانی نداریم و سپاهان همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. ما خودمان سه بازی سخت داریم و در حال حاضر فقط به بازی با مسجد سلیمان فکر می کنیم. فاصله امتیازی ما با پرسپولیس بسیار کم و یک امتیاز است و می توانیم دوباره صدر جدول را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید