پیام به یحیی: گل محمدی به ما اسامی می دهد تا با آنها تجدید نظر کنیم

پیام به یحیی: گل محمدی به ما اسامی می دهد تا با آنها تجدید نظر کنیم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیران سابق این باشگاه باید محاکمه شوند، گفت: از من خواسته شد که از بدهی مدیران قبلی گلایه نکنم. پاسخ دادم که این مسائل به من ربطی ندارد، «و خود ناظران هم ادامه می دهند.

وی در خصوص نحوه پرداخت این بدهی سنگین گفت: چاره ای جز چاره اندیشی نداریم. رقم بسیار سنگینی است و اگر بخواهیم جواز حرفه ای بگیریم اولین مسئله داشتن انضباط مالی است، «سه ماه فرصت داریم تا مجوز حرفه ای بگیریم و در حال حاضر کارگروه نظارت راه اندازی کرده ایم.

درویش در خصوص بازگشت حامد لاک و پرسپولیس گفت: با رضایت لاک سرمربی به تمرینات بازگشت و امیدوارم بتواند در ادامه مسابقات لیگ به تیم کمک کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی سرلک از این تیم گفت: چرا باید سرلک جدا شود؟ او به ما اعلام کرد که آماده تمدید قراردادش با این تیم است، مذاکراتی هم داشتیم.

درویش در خصوص وضعیت بزرگ شدن های پرسپولیس افزود: آقای گل محمدی باید اسامی مورد نظر خود را به ما بدهد و ما هم به نوبه خود مذاکره و تمدید می کنیم تا هواداران نگران این موضوع نباشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس گفت: چندین بار با یکدیگر مذاکره کرده ام اما پاسخی دریافت نکرده ایم. او از این طریق از پرسپولیس شکایت می کند. او راه دیگری برای مذاکره ندارد. اگر بخواهد مذاکره کند شکایت نمی کند ما هم در این مورد صحبت کرده ایم که به ما کمک کند و به دنبال راهی برای حفظ حقوق پرسپولیس در این مورد هستیم.

وی با بیان اینکه با یک بازیکن قرارداد یک ساله دارد اما برای سه سال دیگر تمدید می شود، گفت: باید از کسانی که چنین قراردادی را امضا می کنند بپرسید.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در لیگ ادامه خواهد داد، گفت: تا آخرین روز با بازیکنان و کادر فنی و با حمایت هواداران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اعتراض یا عدم اعتراض به حکم انضباطی گل محمدی گفت: ما به رای روز بعد اعتراض کردیم و با استدلالی که داشتم مطمئن هستیم که رای و جریمه کم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید