پیام سردار پاکپور پس از شهادت معاون اطلاعات ارتش سیستان و بلوچستان


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900483

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی شهادت پرافتخار ولی فقیه اسلام، شهید سید حمیدرضا هاشمی، همسر محترم ایشان، خانواده معظم هاشمی، مردم شریف و قدرشناس استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و یاران باوفایش را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی شهادت پرافتخار پاسدار دلاور اسلام، شهید سید حمیدرضا هاشمی، همسر مکرمه ایشان، خانواده معظم هاشمی، مردم شریف و قدرشناس استان های سیستان و بلوچستان و کرمان را تبریک و تسلیت گفت. و رفقایش

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

«من مؤمنانم، ای مردان، اهل رحمت، عهد ما با خدا بر آنان، من عامل محبت هستم و منتظر تغییر آنها هستم – سوره احزاب، آیه 23».

همیشه سر صحنه پرانرژی و با انگیزه باشید و همانطور که شهدایتان به کشور و نظام و اسلام خدمت کرده اند، شما هم خدمت کنید. محل خدمت شهدای امنیت (جنوب شرق کشور) یکی از سخت ترین مکان ها برای خدمت است، شهدای شما در زمان حیاتشان «واقعاً شهدا رفتار کردند».

فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای

باز هم سربازی تربیت شده در مکتب ولایت و شهادت که از جوانی خالصانه و با جان و دل در راستای انجام وظایف محوله و رسالت بزرگ خود عمر پر برکت خود را در راه پرافتخار پاسداری و اعتلای آرمان ها و ارزش های والا سپری کرد. نظام، انقلاب و اسلام عزیز. ایران با حفظ امنیت و آرامش جامعه و حفظ استقلال و یکپارچگی کشور عزیزمان عمر پرشکوه اسلامی را در درگیری و مقابله با قیام های مسلحانه و اقدامات جنایتکارانه اشرار تجزیه طلب و مزدوران دست نشانده دشمنان قسم خورده این مرز و بوم سپری کرده است. و خاک و بدخواهان ملت سرافراز ایران.اسلامی عاشقانه به کاروان عظیم همرزمان شهیدش پیوست.

امروز دیدیم که صف آرایی و تلاش مذبوحانه جبهه استکبار و ضربه خوردگان انقلاب ملت بزرگ ایران، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسبت به گذشته آشکارتر و دشمنی شده است. پس از بی نتیجه ماندن تهدیدات نظامی و تحریم های اقتصادی، صراحتاً خواستار براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون جبهه مقاومت شدند که توانست مقتدرانه اهداف کلان خود را در منطقه و در عین حال حفظ کند. و تضمین امنیت و استقلال نظام و خنثی کردن سناریوهای شوم نظام سلطه با جنگ نرم و افزایش تهدیدات امنیتی با استفاده از عوامل نفوذی و عوامل داخلی، فریب خوردگان در داخل صحبت کرده اند، از تمام ظرفیت خود استفاده کرده اند. متحدانشان آن را درک کنند.

زحمات بی دریغ شهدای امنیت، آن خدمتگزاران مخلص و بی ادعا هموطنان عزیز خطه قهرمان و مردم متدین جنوب شرق کشور به ویژه تلاش مستمر و شبانه روزی سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی در حدود سه دهه افتخار خدمت در پوشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان آقا امام زمان (عج)، منشأ برکات و توفیقات فراوانی برای نظام، انقلاب و بویژه حفظ امنیت و آرامش در این منطقه است. .

بی شک تلاش های ارزنده و مصمم شهید هاشمی و به ویژه خدمات کم نظیر این شهید عزیز در عرصه امنیت سالم در جنوب شرق کشور و به ویژه استان سیستان و بلوچستان گنجینه گرانبهایی است. ذخیره شایسته عمل صالح و ثواب اخروی در پیشگاه خداوند متعال. سرافرازی که هرگز از ذهن هموطنان فهیم و قدرشناس این استان و همرزمانش فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض سلام و تسلیت شهادت پرافتخار سردار غیور امنیت، شهید سید حمیدرضا هاشمی، در حضور همسر محترم ایشان، خانواده بزرگوار هاشمی، مردم دوراندیش و غیور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان. و همچنین فرماندهان، رزمندگان و بسیجیان نیروی زمینی سپاه از درگاه خداوند متعال برای این شهید سعید علو غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم و یاران محترم صبر و اجر جزیل و توفیق مسئلت دارم. در ادامه راه روشن شهدا در دفاع از اسلام عزیز و دستاوردها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید