سردار پاکپور نقش اساسی در تامین امنیت جنوب شرق داشت/ لشکر 41 ثارالله از سه استان سیستان، کرمان و هرمزگان تشکیل شد.


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821895

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده عملیاتی لشکر 41 سارولا:

حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی که در این 14 سال نقش اساسی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است. نیروی زمینی واقعاً به فرمان امامشان و به فرماندهی سردار پاکپور خوش درخشیدند و مورد احترام رهبر انقلاب بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 41 سپاه ثارالله به سردار محمد پاکپور گفت: با ایشان راه را دیده اند و هرگز شما را فراموش نمی کنند.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز کرمان و ثاراللهان میزبان مجاهدی ولایی و بزرگمردی چون شما (سردار پاکپور) است که در استان ذوب شده و دستورات آنها را اجرا می کند.

حسین معروفی افزود: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی که در 14 سال گذشته نقش کلیدی و اساسی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است. این سرزمین به فرمان امامش و فرماندهی سردار پاکپور به خوبی می درخشید و مورد احترام رهبر انقلاب بود.

وی با بیان اینکه سردار پاکپور را به عنوان انحصار فرمانده نیروی زمینی نمی شناسیم، گفت: سردار مردی است که تحت عنایت و ولایت و ولی خداست و تأثیر او را دیده ایم که بسیار مهم است. ما.”

معروفی ادامه داد: لشکر 41 ثارالله با 3 نیروی رزمنده متشکل از رزمندگان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تأسیس و نهادینه شد.

وی تاکید کرد: شهدای سپاه در سه استان متعلق به لشکر در ثارالله همیشه پیروز هستند لذا چه در دوران دفاع مقدس و چه در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه ها خوش درخشید و درخشید. ماموریت خود را کامل کنید..

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: در برنامه عملیاتی سپاه استان و قرارگاه ثارالله مردم در ماموریت های اجتماعی، امنیتی و دفاعی به فرماندهی نیروی زمینی سپاه در 4 مرحله به فرماندهی سردار پاکپور حامل حامل یک مأموریت ویژه تحت فرمان او انجام دهد.

حسین معروفی افزود: ما سرهنگ جلال را از زمان جنگ می شناسیم، روحیه ایشان از زمان جنگ در دهه 60 و بعد از جنگ همین گونه بوده و یار و همراه ما هستند، نتیجه سردار عادل واقعا عالی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید