لشکر ۳۰ و تیپ متحرک هجومی ۲۵۸ بزودی در جنوب شرق کشور مستقر می‌شود

به گفته وی، یگان های بدون سرنشین و موشکی در سایر شهرهای مجاور مستقر شده و یا در حال استقرار هستند و در ماموریت جدید توجه ویژه ای به این منطقه شده است که هم اکنون در حال انجام آن هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش وی گفت: در این سفر از مرکز آموزشی 04 امام رضا (ع) که یکی از مراکز آموزشی خوب ما است نیز بازدید کردیم. در این مرکز تاکید شد که آموزش ها به گونه ای باشد که سربازان به آینده خود و کشور امیدوار باشند.

ساخت خانه های شخصی

امیر حیدری در خصوص اجرای نهضت ساخت مسکن شخصی کارکنان نیروهای مسلح گفت: ساخت واحدهای مسکونی برای پرسنل نیروی زمینی امری اطاعت و برکت است، اما مسلمین و جایگاه مردم مقام معظم رهبری و بر این اساس ما موظف به اجرای دستور فرمانده کل قوا هستیم که فرمودند: پرسنل نیروهای مسلح و ارتش قبل از بازنشستگی از داشتن واحد مسکونی خصوصی اطمینان حاصل کنند. ، در این راستا با حمایت فرماندهی کل ارتش و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی کرده ایم.

وی بیان کرد: الحمدلله این برنامه در نیروی زمینی ارتش به خوبی اجرا می شود و ساخت این یگان ها را در ارومیه، خوزستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی و سایر نقاط کشور آغاز کرده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: طبق برنامه اواخر سال 1403 هیچ یک از همرزمانم تا خانه خود را نگیرند یا واحد مسکونی خود را در حال ساخت ببینند بازنشسته نمی شوند.

امیر حیدری تاکید کرد: در بیرجند ساخت واحدهای مسکونی با تلاش بیشتری در حال انجام است و امروز بازدیدی از این واحدها داشتیم.

به گفته وی از این واحدهای مسکونی 720 واحد در حال ساخت است و در فاز بعدی 488 واحد و سایر واحدها ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در شهرهای غیر از بیرجند در نیروی زمینی ارتش مشغول به خدمت هستند و می خواهند در آینده در بیرجند زندگی کنند تقاضا دارم از این فرصت برای ثبت نام برای ساخت واحدهای مسکونی استفاده کنند. .

وی با اشاره به اینکه در این زمینه همکاری بسیار خوبی با دولت داریم، تصریح کرد: رابطه متقابلی بین ما و دولت وجود دارد و در برخی نقاط کشور زمینی که در اختیار دولت قرار داده ایم برای کاربری مسکونی در علاوه بر نیروهای مسلح، سایر گروه ها نیز می توانند از آنها برای ساخت واحدهای مسکونی استفاده کنند تا با توجه به همکاری خوب دولت و نیروهای مسلح، مردم به آینده امیدوار باشند.